رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، برنامه مناظره صادق زیباکلام و علی علیزاده که در حاشیه رونمایی مستند «وداع با اسلحه» در دانشگاه شریف انجام شده بود، امشب روی آنتن می‌رود. این مناظره همزمان با […]

مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، برنامه مناظره صادق زیباکلام و علی علیزاده که در حاشیه رونمایی مستند «وداع با اسلحه» در دانشگاه شریف انجام شده بود، امشب روی آنتن می‌رود.

این مناظره همزمان با رونمایی از فیلم مستند «وداع با اسلحه» در دانشگاه شریف و به صورت مجازی برگزار شده و امشب سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ از آنتن شبکه مستند پخش خواهد شد.

محوریت اصلی این مناظره بررسی سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل است و به چرایی این سیاستگذاری پرداخته است.‌ مروری بر سابقه تشکیل اسرائیل و نقش این رژیم غاصب در تنش‌های جاری در خاورمیانه دیگر موضوعاتی است که در این مناظره مورد بحث قرار گرفته و در مستند مربوط به آن آورده شده است.

مناظره صادق زیباکلام و علی علیزاده توسط مرکز مستند سفیر فیلم برگزار شد و اجرای آن را سیدمهدی دزفولی معاون جریان سازی سفیرفیلم برعهده داشت.

این برنامه امشب ساعت ۲۱ و جمعه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۶ از شبکه مستند پخش می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار