رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 19:41
  • کد خبر : 121787
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «نوبت دیوانگی» در بلاتکلیفی به سر می‌برد

نمایش «نوبت دیوانگی» به کارگردانی هادی مرزبان در انتظار نوبت اجرایی در تالار وحدت است تا سال جاری روی صحنه برود، نوبتی که هنوز مشخص نشده است. هادی مرزبان کارگردان با سابقه تئاتر ایران درباره وضعیت اجرای نمایش «نوبت دیوانگی» که چندی است قصد اجرای آن را در تالار وحدت دارد، به خبرنگار مهر گفت: نمایش «نوبت دیوانگی» اثر […]

نمایش «نوبت دیوانگی» به کارگردانی هادی مرزبان در انتظار نوبت اجرایی در تالار وحدت است تا سال جاری روی صحنه برود، نوبتی که هنوز مشخص نشده است.

هادی مرزبان کارگردان با سابقه تئاتر ایران درباره وضعیت اجرای نمایش «نوبت دیوانگی» که چندی است قصد اجرای آن را در تالار وحدت دارد، به خبرنگار مهر گفت: نمایش «نوبت دیوانگی» اثر درخشان پرویز زاهدی است که به دلیل تعداد زیاد بازیگر و همچنین حجم دکور باید در تالار وحدت اجرا شود. از این رو جلسه‌ای را با مدیرعامل بنیاد رودکی داشتیم و به من قول همکاری داده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نوبت اجرای نمایش در تالار وحدت مشخص شده است یا نه؟ تأکید کرد: به من گفته‌اند سعی‌مان بر این است که در سال جاری نوبت اجرایی به نمایش «نوبت دیوانگی» اختصاص پیدا کند. این در حالی است که نوبت اجرایی باید به صورت قطعی مشخص شود تا من گروه بازیگران را تکمیل و تمرین‌های نمایش را شروع کنم.

مرزبان درباره موضوع نمایش «نوبت دیوانگی» توضیح داد: این نمایش در ارتباط با ملاقات شمس و مولانا است و بخش مهمی از آن نیز به عشق کیمیا و شمس می‌پردازد.

این هنرمند با سابقه تئاتر در پایان سخنان خود یادآور شد: چند سال پیش «نوبت دیوانگی» را در تعداد کمی اجرا روی صحنه بردم و حال بعد از چند سال بار دیگر قصد اجرای این اثر را دارم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار