رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 20:09
  • کد خبر : 121809
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «حضور آدمها ممنوع» به ایستگاه پایانی رسید

نمایش «حضور آدمها ممنوع» به طراحی و نویسندگی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه‌کنندگی مسعود والا در عمارت ارغوان به سه روز پایانی رسید. به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، نمایش «حضور آدمها ممنوع» که برداشتی آزاد از رمان «قلعه حیوانات» جرج اورول است و از دهم اردیبهشت در عمارت ارغوان به روی صحنه رفته است در […]

نمایش «حضور آدمها ممنوع» به طراحی و نویسندگی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه‌کنندگی مسعود والا در عمارت ارغوان به سه روز پایانی رسید.

به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، نمایش «حضور آدمها ممنوع» که برداشتی آزاد از رمان «قلعه حیوانات» جرج اورول است و از دهم اردیبهشت در عمارت ارغوان به روی صحنه رفته است در طول مدت اجرا با استقبال مخاطبان روبه رو شده است.

از عوامل نمایش «حضور آدمها ممنوع» می‌توان از بازیگران: حنیف مظفری، توفیق حیدری، علی علیایی، علی کریمی، کیارش عسگری،مرتضی رضایی، علی کاظم پور، احسان مقدم، دستیار کارگردان: فاطمه کرابی، نور و صدا: رضا آرامش، لباس: یاسمن کیوانمهر، دکور: حمید جهانگیری، مدیر صحنه: ساجد فاضلی، عکس و فیلم: عسل زنجانی، موشن گرافی: صادق حسینی، پوستر و بروشور: رامین رستمی، نعیمه نمکی، گروه تولید: آوای ترنم، ناظر تولید: ترنم والا نام‌ برد.

در خلاصه نمایشنامه آمده است: «حیوانات از ظلم و ستم مزرعه‌دار به تنگ آمده و و با رهبری گاو، بر علیه این بشر دو پا قیام می‌کنند! پس از پیروزی، مزرعه توسط حیوانات اداره می‌شود تا روزی که نادانی، سادگی و خودخواهی خر، باعث می‌شود جانشان و هر چه را که به سختی مال خود کرده‌اند را از دست بدهند.»

نمایش «حضور آدمها ممنوع» تا ۲۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ در عمارت ارغوان به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از تقاطع رازی، بن بست زیبا به روی صحنه می‌رود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار