رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «کار خونه» این هفته با حضور کارآفرینانی از استان‌های آذربایجان شرقی و کردستان روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت، داستان زندگی پرفراز و نشیب عاطفه حافظی (کارآفرین در حیطه خشک کردن میوه) روایت می‌شود که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و […]

برنامه «کار خونه» این هفته با حضور کارآفرینانی از استان‌های آذربایجان شرقی و کردستان روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت، داستان زندگی پرفراز و نشیب عاطفه حافظی (کارآفرین در حیطه خشک کردن میوه) روایت می‌شود که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضاهای موجود در شبستر شهر تسوج و روستای حیدرآباد آذربایجان شرقی، باعث اشتغال‌زایی برای ۲۰ نفر از اهالی روستا در کارگاه، ۲۰ نفر در منازل، ۵ نفر بازاریاب و ۵ نفر در مرکز رشد دانشگاه تبریز شود. این بانوی کارآفرین، راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان است. مجید حیدریان (همسر خواهر کارآفرین به عنوان حامی و همراه موفقیت‌ او) به همراه غلامعلی ملامهدی (مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی) مطالبی پیرامون راههای پرفراز و نشیب پیموده شده توسط کارآفرین را برای مخاطبان عنوان خواهند کرد.هفتادمین قسمت «کار خونه» روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به معرفی شهناز سلیمان‌زاده (کارآفرین در حیطه تولید لباس محلی کردی) می‌پردازد که توانسته با توجه به ظرفیتها و فضاهای موجود در شهر سنندج، باعث اشتغال ۳۰۰ بانوی بی‌سرپرست و بدسرپرست شهر سنندج و حومه این شهر شود. این بانوی کارآفرین، راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان است. پژمان و مژگان رستمی (فرزندان و همراهان موفقیت کارآفرین) به همراه رضا طوسی (مدیر کل کمیته امداد استان کردستان) از تلاش‌های این بانوی کارآفرین صحبت خواهند کرد.

جمعه ۲۲ اردیبهشت نیز به تلاش‌های عمران محمدیان (کارآفرین در حیطه پرورش ماهی قزل‌آلا) پرداخته می‌شود که توانسته با توجه به ظرفیتها و فضاهای موجود در روستای دادانه از توابع کمانگیر استان کردستان، باعث اشتغال‌زایی شود. رضا طوسی (مدیر کل کمیته امداد استان کردستان) به همراه کامران محمدیان (حامی، همراه و برادر کارآفرین) در این برنامه حضور خواهند داشت.

برنامه «کار خونه» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی، اجرای مسعود فروتن و کارشناسی دکتر فاطمه کریم‌وند در زمینه کسب و کار، از چهارشنبه تا جمعه هر هفته حوالی ساعت ۱۴:۱۰ مهمان خانه مخاطبان می‌شود تا آزاده بهرامی با هماهنگی مهمانان و کارآفرینان استانها و شهرهای کشورمان، مردم را با هنرنمایی کارآفرینان موفق کشورمان آشنا سازد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار