رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

رابرت دنیرو، بازیگر ۷۹ ساله پرآوازه هالیوود در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به‌تازگی هفتمین فرزند او به دنیا آمده است. به نقل از پیپل، رابرت دنیرو رسماً پدر هفت فرزند است. این بازیگر ۷۹ ساله که برنده جایزه اسکار هم شده است، در نشستی با ET Canada فاش کرد در حالی که درباره پدر و مادر شدن و […]

رابرت دنیرو، بازیگر ۷۹ ساله پرآوازه هالیوود در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به‌تازگی هفتمین فرزند او به دنیا آمده است.

به نقل از پیپل، رابرت دنیرو رسماً پدر هفت فرزند است. این بازیگر ۷۹ ساله که برنده جایزه اسکار هم شده است، در نشستی با ET Canada فاش کرد در حالی که درباره پدر و مادر شدن و جدیدترین فیلمش، «درباره پدرم» (About My Father) صحبت می‌کرد، به هفتمین نوزادش خوش‌آمد گفت.

او توضیح داد: منظورم این است که در مورد بچه‌ها هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. من دوست ندارم قانون و چیز‌هایی از این قبیل را وضع کنم. اما [بعضی اوقات] شما چاره‌ای ندارید و هر پدر و مادری، فکر می‌کنم، همین را می‌گوید.

وقتی مصاحبه‌کننده از دنیرو درباره شش فرزندش پرسید، او تصحیح کرد: در واقع هفت. من به تازگی صاحب یک فرزند دیگر شده ام.

برنده جایزه اسکار، از قبل شش فرزند داشته است. دنیرو و همسر اولش، دایان ابوت، پدر و مادر دخترش درنا، ۵۱ ساله و پسرش رافائل، ۴۶ ساله هستند. در سال ۱۹۹۵، او با همسر دوم سابق خود، مدل و بازیگر، توکی اسمیت، از دو پسر دوقلویشان جولیان و آرون، ۲۷ ساله استقبال کردند. دنیرو همچنین، دارای پسری به نام الیوت ۲۴ ساله و دختری به نام هلن گریس ۱۱ ساله از همسر سابقش گریس هایتاور است.

دنیرو که اکنون پدربزرگ است، گفته است که بهترین کاری که یک والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ می‌توانند انجام دهند این است که فرزندانشان را تشویق کنند تا به رویاهایشان برسند.

دنیرو به پیپل گفت: برای بچه‌هایم می‌گویم اگر می‌خواهید بازیگر شوید یا می‌خواهید این کار یا آن کار را انجام دهید، تا زمانی که خوشحال باشید خوب است. فقط خودتان را دست کم نگیرید. این بیشترین چیزی است که می‌توانم بگویم. کمی بیشتر به خود فشار بیاورید و به آن‌چه واقعاً فکر می‌کنید می‌خواهید انجام دهید برسید. نترسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار