رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

ورایتی نوشت: «گرندیو اینترنشنال» فیلم «توت‌های وحشی» با بازی «شهاب حسینی» و «سپیده معافی» را خریداری کرد. ورایتی نوشت: شهاب حسینی در هالیوود بیشتر با فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» از آثار اصغر فرهادی شناخته می‌شود و برای این فیلم‌ها برنده جایزه بازیگری از جشنواره برلین و کن شده است. معافی بازیگر ایرانی […]

ورایتی نوشت: «گرندیو اینترنشنال» فیلم «توت‌های وحشی» با بازی «شهاب حسینی» و «سپیده معافی» را خریداری کرد.

ورایتی نوشت: شهاب حسینی در هالیوود بیشتر با فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» از آثار اصغر فرهادی شناخته می‌شود و برای این فیلم‌ها برنده جایزه بازیگری از جشنواره برلین و کن شده است. معافی بازیگر ایرانی آمریکایی و سی و هفت ساله بیشتر با سریال‌های «واژه ال: نسل کیو» و «دوس»‌ اچ‌بی‌او شناخته می‌شود و اخیراً در «پرنده سیاه» اپل تی‌وی+ و «کلاس ۰۹» ا‌ف‌ایکس دیده شده است.

به گزارش رسانه‌ها، گرندیو فیلم «توت‌های وحشی» را در جشنواره کن امسال که از ۱۶ تا ۲۷ مه برگزار می‌شود به استودیوهای پخش‌کننده عرضه می‌کند. داستان فیلم در مورد یک زوج ایرانی مهاجر است که همزمان با سالگرد ازدواجشان به جاده می‌زنند و غریبه مرموزی را در تعقیب خود می‌بینند.

«سودابه مرادیان» کارگردان و همچنین نویسنده فیلمنامه بر اساس نمایشنامه‌ای نوشته «نغمه ثمینی» است. «جولی آر. اسنایدر»، مرادیان و «نادیا داوری» تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. فیلمبرداری پروژه از اواخر پاییز آغاز خواهد شد.

تامارا ناگاهیرو پخش‌کننده گرندیو گفت: ما مفتخریم که با شهاب حسینی بازیگر تحسین شده جشنواره برلین و کن همکاری می‌کنیم. ما این فیلم را به خریداران معرفی می‌کنیم تا گستره فعالیت شرکت‌مان را بیشتر کنیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار