رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محسن برمهانی در مراسم تجلیل از عوامل برنامه «دی‌بی‌سی» یادآور شد که این برنامه در قالب طنز به شکلی هوشمندانه، ماهیت رسانه های معاند را افشا می‌کند. به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، معاون سیما در ادامه سفر خود به مشهد مقدس با حضور در محل ضبط برنامه «دی‌بی‌سی» ضمن عرض دستمریزاد و خداقوت از […]

محسن برمهانی در مراسم تجلیل از عوامل برنامه «دی‌بی‌سی» یادآور شد که این برنامه در قالب طنز به شکلی هوشمندانه، ماهیت رسانه های معاند را افشا می‌کند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، معاون سیما در ادامه سفر خود به مشهد مقدس با حضور در محل ضبط برنامه «دی‌بی‌سی» ضمن عرض دستمریزاد و خداقوت از عوامل آن تجلیل کرد.

محسن برمهانی در جمع عوامل «دی‌بی‌سی» گفت: این برنامه که پیش تر توجه افراد را در فضای مجازی به خود جلب کرده بود، به همت شبکه دو بر بستر پخش تلویزیونی هم قرار گرفت تا مخاطبان گسترده ای بیننده آن باشند.

معاون سیما با اشاره به اینکه «دی‌بی‌سی» یک گام جدی در جهاد تبیین بود، اشاره کرد: در شرایطی که ما در اوج جنگ شناختی هستیم این برنامه در قالب طنز با تکیه به متن خوب، هوشمندانه ماهیت رسانه های معاند را افشا کرد و فریضه تبیین را به سهم خود به‌انجام رساند.

وی یادآور شد: خوشبختانه پس از این برنامه، برنامه‌های دیگری در شبکه دو با این رویکرد ساخته شد و پیش رفت.

سلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما نیز گفت: «دی‌بی‌سی» مصداق کار رسانه‌ای رو به جلو و آفندی در نقد رسانه‌های معاند، بوده و خوش درخشیده است. حتی بخشی که انقلابی هم نبودند از این هوشمندی و نقدی که این برنامه نسبت به رسانه‌های معاند داشت لذت می‌بردند و کار را دنبال می‌کردند.

حامد بامروت نژاد مدیر شبکه دو در ادامه عنوان کرد: محافظت و مراقبت از اثری که دیده می‌شود سخت است و باید به گونه ای طراحی داشت تا با همین قوت روی آنتن بماند و رشد کند. ان‌شاءالله با تلاش و پشتکاری که دارید کار زیبا و خلاقانه‌ای که انجام می‌دهید توسعه پیدا کند.

در پایان تهیه کننده و برخی از دست اندرکاران این برنامه ضمن اشاره به پخش ۳۶ قسمت از این مجموعه ۱۰۰ قسمتی از آنتن تلویزیون، در خصوص این تجربه کاری نکاتی را مطرح کردند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار