رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 15:03
  • کد خبر : 121972
  • تئاتر
  • چاپ خبر : انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر تشکیل جلسه داد

اولین جلسه صنفی اعضای تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر ایران در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. روابط عمومی انجمن، اولین جلسه صنفی اعضای تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر ایران در سال ۱۴۰۲ برگزار و بر این اساس داود نامور به عنوان دبیر صنف تماشاخانه‌های خصوصی انتخاب شد. این جلسه با حضور داود نامور مدیر عمارت نوفل لوشاتو، شاهین چگینی مدیر […]

اولین جلسه صنفی اعضای تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر ایران در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

روابط عمومی انجمن، اولین جلسه صنفی اعضای تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر ایران در سال ۱۴۰۲ برگزار و بر این اساس داود نامور به عنوان دبیر صنف تماشاخانه‌های خصوصی انتخاب شد.

این جلسه با حضور داود نامور مدیر عمارت نوفل لوشاتو، شاهین چگینی مدیر تماشاخانه مشایخی، قاسم جعفری مدیر پردیس شهرزاد، کسری شاهینی مدیری تماشاخانه دا، عماد عامری مدیر تماشاخانه ملک، مهدی علینژاد و مرتضی مقدم مدیر تماشاخانه مهرگان، نادر نادرپور مدیر تماشاخانه اهورا، سعید دولتی مدیر تماشاخانه همای سعادت و ستاره موسوی مدیر تماشاخانه گندم در عمارت نوفل لوشاتو تشکیل شد.

پیگیری موارد مربوط به نظارت و ارزشیابی و افزایش قدرت صنف در راستای مطالبات بر حق تماشاخانه‌های خصوصی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

سامانه صدور مجوز برای نمایش‌ها و تسریع در این فرآیند، عدم همکاری مناسب مرکز در بحث نظارت نسبت به نمایش‌ها و پیگیری این مورد از طریق صنف به‌عنوان مثال نمایش‌هایی که مجوز اجرای آنها صادر شده در زمان بازتولید، نیاز به بازبینی دارند که می‌تواند این بازبینی با فیلم انجام شود تا فرآیند روی صحنه رفتن نمایش ساده‌تر شود، از مباحث دیگر این جلسه بود.

در این جلسه تمام اعضا متفق‌القول نسبت به عملکرد شهرداری که می‌تواند عنصری مهم در ایجاد فضای مناسب برای سالن‌های تئاتری باشد، اشاره کردند که این نهاد برخلاف تعاریف فعالیتی در بخش فرهنگی با عدم پیگیری مرکز هنرهای نمایشی در کار سالن‌های تئاتری اختلال نیز ایجاد می‌کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار