رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم بلند «برای آوا» پس از برگزیدگی و کسب جایزه در بخش کودک و خانواده جشنواره بین المللی ایندیفست هندوستان، اکنون در هشتمین دوره جشنواره بین المللی ریجلفیلد آمریکا در دو بخش نامزد دریافت جایزه می‌شود. فیلم بلند «برای آوا» به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی پس از برگزیدگی و کسب جایزه در بخش کودک […]

فیلم بلند «برای آوا» پس از برگزیدگی و کسب جایزه در بخش کودک و خانواده جشنواره بین المللی ایندیفست هندوستان، اکنون در هشتمین دوره جشنواره بین المللی ریجلفیلد آمریکا در دو بخش نامزد دریافت جایزه می‌شود.

فیلم بلند «برای آوا» به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی پس از برگزیدگی و کسب جایزه در بخش کودک و خانواده جشنواره بین المللی ایندیفست هندوستان، اکنون در هشتمین دوره جشنواره بین المللی ریجلفیلد آمریکا در دو بخش نامزد دریافت جایزه می‌شود.

ریحانه یزدانیار و رژینا علیپور در بخش بازیگری زن و گروه بازیگران نوجوان در بخش انتخاب ویژه هیات داوران نامزد دریافت جایزه هستند. اختتامیه این جشنواره ۲۳ ماه می‌در ریجلفیلد آمریکا برگزار خواهد شد. فیلم «برای آوا» در ژانر کودک و نوجوان به تهیه کنندگی فرانک فروتن تولید شده است.

«برای آوا» داستان وقایعی ست که بر یک گروه تئاتر متشکل از دختران نوجوان که قصد حضور در جشنواره‌ای خارجی را دارند، می‌گذرد. آوا یک مهاجر ایرانی افغان است که بازیگر اصلی این گروه ست و حال با مشکل نداشتن گذرنامه دست و پنجه نرم می‌کند.

«برای آوا» تلاش خستگی ناپذیر این نوجوانان در راه رسیدن به اهدافشان است. در این اثر مهدی زمین پرداز و نگار عابدی در کنار بازیگران نوجوان به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین رضا جهانی، محمد هادی عطایی، فرانک فروتن دیگر بازیگران بزرگسال فیلم برای آوا هستند.

عبدالقادر طا‌ها زاده فیلمبردار، آرش قاسمی صداگذار، شروین منیعی تدوینگر و سپهر سراجی آهنگساز پروژه هستند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار