رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«نوساز» با هدف حمایت از طرح های کوتاه داستانی و انیمیشن تولید شده توسط نوجوانان روی آنتن شبکه امید می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه شتاب دهنده تلویزیونی «نوساز» با محوریت دعوت از نوجوانانی که در حوزه های فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، طراحی لوگو و پوستر در جشنواره […]

«نوساز» با هدف حمایت از طرح های کوتاه داستانی و انیمیشن تولید شده توسط نوجوانان روی آنتن شبکه امید می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه شتاب دهنده تلویزیونی «نوساز» با محوریت دعوت از نوجوانانی که در حوزه های فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، طراحی لوگو و پوستر در جشنواره هایی چون جشنواره فیلم و گرافیک مدرسه شرکت کرده اند و از برگزیدگان جشنواره هستند، از قاب شبکه امید پخش می شود.

«نوساز» با دعوت از منتقدانی چون سیدمحمدرضا خردمندان (فیلمساز و کارگردان)، علی زیارانی (طراح و گرافیست) ، سید عماد کریمی فرد (کارگردان و انیمیشن ساز)، تولیدات نوجوانان نقد می کند.
همچنین در هر قسمت آیتم های آموزشی متنوع که مرتبط با موضوع هر قسمت هست توسط اساتید مربوط به هر حوزه، ساخته و در خلال برنامه پخش می شود.
«نوساز» در نظر دارد تا با حمایت از طرح های کوتاه داستانی و انیمیشن، که در برنامه اعلام می شود، این فرصت را در اختیار علاقه مندان این حوزه ها قرار بدهد تا بتوانند طرح های خودشان را زیر نظر اساتید هر حوزه، به مرحله تولید برسانند.

«نوساز» به تهیه کنندگی حسین ذوالفقاری و اجرای مسعود غزنچایی از شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۶ از شبکه امید پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار