رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سری جدید «جنگل فندق» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۳:۴۵ از شبکه پویا به نمایش در می آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فصل جدید «جنگل فندق» به سفارش مرکز پویانمایی صبا به تهیه کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی ابراهیم ساکتی و محمد حیدری مهذب […]

سری جدید «جنگل فندق» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۳:۴۵ از شبکه پویا به نمایش در می آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فصل جدید «جنگل فندق» به سفارش مرکز پویانمایی صبا به تهیه کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی ابراهیم ساکتی و محمد حیدری مهذب در ۲۶ قسمت ۱۲ دقیقه ای برای مخاطبان خردسال تهیه و تولید شده است.مجموعه «جنگل فندق» دربارۀ اجتماع کوچک و گرم از سه خانواده دارای شباهت ها و تفاوت های گوناگون در جنگلی سرسبز و آرام می باشد که با چالش های روزمره، طبیعی، خانوادگی و کودکانه و غیره روبرو می شوند و همواره با تاکید بر کار گروهی و جمعی در کنار توانایی های فردی تلاش بر حل مسائل دارند.

در این مجموعه ارتباط بین بیننده و شخصیت های داستان از طریق یک راوی صورت می گیرد. راوی سوال و جواب هایی را که در ذهن مخاطب بوجود می آید بر زبان می آورد ، که البته موجب خلق موقعیت های جالبی هم می شود. خانواده خرگوش ها شامل پدر و مادر و سه فرزند محوریت اصلی را عهده دار هستند. پدر خانواده کشاورز است و فرزند اول این خانواده فندق، بعنوان شخصیت اصلی بیشترین نقش را در پیش برد داستان بازی می کند و به نوعی تلاش در هدایت بچه های دیگر نیز دارد. راه حل های فندق و دیگر بچه ها همیشه کارساز و درست از آب در نمی آیند و موجب ایجاد مشکلاتی می شود.

در تولید این مجموعه انیمیشن سعی شده فردیت خلاق کودک زیر سوال برده نشود و مولفه‌های مهم و تاثیرگذاری همچون همفکری و مشورت با والدین و همچنین ارتباط گیری صحیح و مطلوب با همسالان برای مخاطب کودک به گونه‌ای داستان وار  توام با تصاویر زیبا روایت شود و به طور کل مهمترین  هدف ساخت جنگل فندق اهمیت و جایگاه خانواده، وهمچنین ترویج بیشترمبحث اتحاد و تعامل اعضای خانواده بایکدیگر در دستیابی به موفقیت ها است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار