رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مجله هنری «مرصع» تازه ترین برنامه شبکه چهار سیما در حوزه جدیدترین برنامه های هنری است که هر پنجشنبه با اجرای اسماعیل باستانی روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه ضمن ارائه اخبار و رویدادهای هنری روز در فواصل مختلف با چهره ها و فعالان هنری […]

مجله هنری «مرصع» تازه ترین برنامه شبکه چهار سیما در حوزه جدیدترین برنامه های هنری است که هر پنجشنبه با اجرای اسماعیل باستانی روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه ضمن ارائه اخبار و رویدادهای هنری روز در فواصل مختلف با چهره ها و فعالان هنری گفتگو می کند. گفتگوهایی که هر یک در زمان بندی های کوتاه انجام می شود تا برنامه با سرعت و ریتم بالایی به تولید برسد.بخش پرونده از بخش های این برنامه است که در آن متناسب با وقایع هنری روز، پرونده یک مساله هنری باز شده و به آن پرداخته می شود.
در بخش «گفتگوهای ویژه» نیز با دعوت از کارشناسان، صاحب نظران و فعالان هنر در فضایی چالشی، به موضوع مورد نظر پرداخته می شود. همچنین متناسب با مناسبت ها و وقایع هنری روز، خبرنگار برنامه، به جشنواره ها، محافل تئاتر و موسیقی و موزه ها سر خواهد زد و ضمن اطلاع رسانی، به تحلیل و ارزیابی آها نیز پرداخته خواهد شد.
«مرصع» بنا دارد سراغ بخش های مغفول تر هنر در کشور برود و همچنین از رویکردهای برنامه پرداختن به چهره های جوان و کمتر شناخته در نقاط مختلف کشور در حوزه هنر است.
برنامه «مرصع» به تهیه کنندگی فرزام محبی سردبیری محمد بخشایش و کارگردانی کیانوش الطافی در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید می شود.
این برنامه هر پنجشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می رود و جمعه ها ساعت ۱۲:۳۰ بازپخش دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار