رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

انیمیشن رکوردشکن «برادران سوپر ماریو» پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۲۳ در نمایش خانگی به فارسی دوبله و عرضه شد. پلتفرم فیلم‌نت پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال ۲۰۲۳ را با دوبله اختصاصی در اختیار طرفداران سینمای انیمیشن و تعقیب‌کنندگان سینمای روز دنیا قرار داد. کمتر کسی است که با بازی‌های ویدیویی «ماریو» و کاراکتر دوست‌داشتنی سوپر ماریو آشنا نباشد. […]

انیمیشن رکوردشکن «برادران سوپر ماریو» پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۲۳ در نمایش خانگی به فارسی دوبله و عرضه شد.

پلتفرم فیلم‌نت پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال ۲۰۲۳ را با دوبله اختصاصی در اختیار طرفداران سینمای انیمیشن و تعقیب‌کنندگان سینمای روز دنیا قرار داد.

کمتر کسی است که با بازی‌های ویدیویی «ماریو» و کاراکتر دوست‌داشتنی سوپر ماریو آشنا نباشد. بنابراین عجیب نبود که انیمیشن «برادران سوپر ماریو» از همان اولین مراحل تولید با توجه ویژه رسانه‌ها مواجه و در نهایت به بزرگ‌ترین موفقیت سینمای ۲۰۲۳ تا امروز تبدیل شد.

«برادران سوپر ماریو» داستان لوله‌کشی به‌نام ماریو به‌همراه برادرش لوئیجی است که در یک هزارتوی زیرزمینی سفر می‌کنند و در تلاش برای نجات یک شاهزاده خانم اسیرشده هستند.

کارگردانی انیمیشن «برادران سوپر ماریو» بر عهده مایکل جلنیک بوده است. تعدادی از ستارگان سینمای آمریکا از جمله کریس پرت، آنیا تیلور-جوی، جک بلک و سث روگن در «برادران سوپر ماریو» صداپیشگی کرده‌اند.

این انیمیشن کنجکاوی‌برانگیز از ۵ آوریل ۲۰۲۳ (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) اکران شد و رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کرد. از جمله این رکوردها می‌توان به موفق‌ترین افتتاحیه یک فیلم انیمیشن در تاریخ سینما و همچنین بیشترین فروش برای یک فیلم تهیه‌شده از روی بازی‌های ویدیویی اشاره کرد. «برادران سوپر ماریو» با بیش از ۱.۲ میلیارد دلار فروش در سطح جهان، پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ تا امروز و پنجمین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما لقب گرفته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار