رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «مهندسی باستانی» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما با گویندگی۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم دوبله شد. به گزارش سینمخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند از امشب شنبه ۳۰ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳ خرداد هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن برود.مدیر دوبلاژ […]

مستند «مهندسی باستانی» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما با گویندگی۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم دوبله شد.

به گزارش سینمخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند از امشب شنبه ۳۰ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳ خرداد هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن برود.مدیر دوبلاژ این مستند امیرصالح کسروی است که همراه با ارغوان افراسیاب، مهرخ افضلی، آزاده اکبری، کریم بیانی، ارسلان جولایی، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، دلارام شکوهی، خشایار شمشیرگران، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، ابوالقاسم محمدطاهر، اسفندیار مهرتاش، صنم نکواقبال، حسین نورعلی این مستند را دوبله کردند.

این مستند به جذاب‌ترین شاهکارهای مهندسی از دنیای باستان که الهام‌بخش مهندسی امروزی بوده و بر آن اثر گذاشته است، می پردازد و سعی دارد پیوندی بین مهندسی باستانی و مهندسی معاصر برقرار کند.

این مستند محصول شرکت «آف د فنس» در همکاری با شبکه‌های تلویزیونی «پلانته پلوس» فرانسه و «زد د اف» آلمان در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار