رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

فیلم «اخت الرضا» ساخته سیدمجتبی طباطبایی در اولین روز نمایش فیلم‌های دهه کرامت با نام «۶۰ سال سینمای ایران و عرض ارادت به پیشگاه امام رضا(ع)» به روی پرده می‌رود. کارگردان این فیلم اعلام کرد: رونمایی و اکران رسمی فیلم در مهرماه مصادف با سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیه به قم برنامه ریزی […]

فیلم «اخت الرضا» ساخته سیدمجتبی طباطبایی در اولین روز نمایش فیلم‌های دهه کرامت با نام «۶۰ سال سینمای ایران و عرض ارادت به پیشگاه امام رضا(ع)» به روی پرده می‌رود.
کارگردان این فیلم اعلام کرد: رونمایی و اکران رسمی فیلم در مهرماه مصادف با سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیه به قم برنامه ریزی شده است امابه نیت آقا امام رضا(ع) و این ایام که متعلق به ایشان است تصمیم گرفتیم نمایش محدودی در روز تولد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت داشته باشیم.
طباطبایی با بیان اینکه اصلاحات نهایی فیلم انجام شده است ادامه داد: «اخت الرضا» اولین محصول مشترک فرهنگی بین شبکه کربلا وابسته به عتبه امام حسین علیه السلام و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است که با مشارکت و همراهی سازمان سینمایی سوره همراه شد.
او اظهار داشت: ما در این اثر عنایت خاص حضرت معصومه (س) را درک کردیم و امیدواریم خروجی هم که خروجی قابل احترامی است بتواند تأثیر فرهنگی خودش را بگذارد.
این فیلم به تهیه کنندگی مجتبی طباطبایی و جعفر ادیب که با مشارکت سازمان سینمایی سوره ساخته شده است سفر بانوی کرامت از مدینه به قم را روایت می‌کند.
«اخت الرضا» در اولین روز نمایش فیلم‌ها با عنوان «۶۰ سال سینمای ایران و عرض ارادت به پیشگاه امام رضا(ع)» ساعت ۸ شب روز یک شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در سینما مهر کوه سنگی مشهد، آیه قم، سینما شیراز و راگا شهرری نمایش داده خواهد شد.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار