رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «دیروز» با بازی آزاده صمدی این فیلم وارد مراحل پس‌تولید شد. به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «دیروز» به کارگردانی کیوان اروندیان و با بازی آزاده صمدی این فیلم وارد مراحل پس‌تولید شد. فیلم کوتاه «دیروز» که تازه‌ترین اثر کیوان اروندیان در مقام کارگردان است […]

با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «دیروز» با بازی آزاده صمدی این فیلم وارد مراحل پس‌تولید شد.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «دیروز» به کارگردانی کیوان اروندیان و با بازی آزاده صمدی این فیلم وارد مراحل پس‌تولید شد.

فیلم کوتاه «دیروز» که تازه‌ترین اثر کیوان اروندیان در مقام کارگردان است در یک روایت غیرخطی، تعارضی بنیادین با مادر را در طول یک جلسه روان‌کاوی به تصویر می‌کشد.

بهنود جواهریان تهیه کنندگی فیلم کوتاه «دیروز» را بر عهده دارد و هم اکنون مراحل تدوین و صداگذاری فیلم در حال انجام است.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: کیوان اروندیان، تهیه کننده: بهنود جواهریان، بازیگران: آزاده صمدی، کیوان اروندیان، الهام ربیع، محمدرضا اکبری، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمید ازوجی، صدابردار: امیرعباس علیرضایی، صداگذاری: بهروز معاونیان، چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراحی صحنه و لباس: بهرام نوذری، منشی صحنه: شقایق صادق، عکاس: حسین خدارتی، تدوین: سیاوش پورخلیلی، جلوه‌های بصری: استودیو روشنا، مجری طرح: رایان رسانه هنر هفتم، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: رضا پورزارعی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار