رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «تا نیایش» به مناسبت دهه کرامت از شهر مقدس قم و آستان قدس رضوی روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،  این برنامه هر روز بعد از اذان ظهر حوالی ساعت ۱۲:۲۰ با حضور کارشناسان مذهبی از شبکه تهران روی آنتن می‌رود در ایام دهه […]

برنامه «تا نیایش» به مناسبت دهه کرامت از شهر مقدس قم و آستان قدس رضوی روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،  این برنامه هر روز بعد از اذان ظهر حوالی ساعت ۱۲:۲۰ با حضور کارشناسان مذهبی از شبکه تهران روی آنتن می‌رود در ایام دهه کرامت از حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت امام رضا (ع) پخش خواهد شد.«تا نیایش» از یکشنبه تا سه‌شنبه از شهر مقدس قم با اجرای مجبوبه عزیزی و با حضور دکتر فاطمه منتظری و دکتر فهیمه فرهمندپور به عنوان کارشناسان مذهبی روانه آنتن می‌شود.
همچنین این برنامه از ۶ تا ۱۰ خردادماه (شنبه تا چهارشنبه) از مشهد مقدس و حرم رضوی ثامن‌الحجج (ع) با اجرای دکتر احمد شفازاده پخش خواهد شد. کارشناس مذهبی این برنامه شنبه، دوشنبه و چهارشنبه حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی و روزهای یکشنبه و سه‌شنبه حجت‌الاسلام داودی‌نژاد خواهد بود.
برنامه «تا نیایش» کاری است از گروه معارف شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی علیرضا هنرمند که شنبه تا پنجشنبه بعد از اذان ظهر در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار