رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

رئالیتی شو «نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان» به کارگردانی اولی الیوت با زیرنویس اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد. به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها رئالیتی شو «نیروهای ویژه: سخت ترین […]

رئالیتی شو «نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان» به کارگردانی اولی الیوت با زیرنویس اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها رئالیتی شو «نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان» به کارگردانی اولی الیوت محصول سال ۲۰۲۳ ایالات متحده است که در آن ۱۶ شرکت کننده مشهور با چالش‌هایی از کتاب بازی فرآیند انتخاب نیروهای ویژه روبه رو هستند. این شرکت کننده ها با مجموعه ای از چالش های آموزشی شبیه سازی شده نیروهای ویژه، مبارزه می کنند، آنها از جامعه حذف می شوند و گروهبان های کارکنان همه چیز را از دوربین اردوگاه کنترل می کنند.

ستارگانی چون مارک بیلینگهام، جیسون فاکس، رودی ریس در این رئالیتی شو حضور دارند.

انتخاب برای نیروهای ویژه آزمونی است که شبیه هیچ آزمون دیگری نیست و افراد مشهور از همه ژانرها، تمرینات آموزشی سختی را توسط ماموران ستاد هدایت انجام می دهند و تلاش می کنند تا زنده بمانند.

در این رئالیتی شو، نیروهای استخدام شده با سخت ترین محیط ها روبه رو می شوند و خود را در آزمون نهایی انعطاف پذیری فیزیکی، ذهنی و عاطفی تحت فشار قرار می دهند که عمیق ترین و واقعی ترین شخصیت افراد مشهور را آشکار می کند. آزمون هایی چون شخصیت، ضعف، ذهنیت ،اعتماد، فشار، ترس، تاب آوری، شجاعت، بقا و بازجویی در این رئالیتی شو بر نیروهای ویژه بررسی می شود.

رئالیتی شو «نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان» که امتیاز ۶.۹ را در سایت Imdb  به دست آورده و ۲۰۲۳ Nominee Real TV Award (نامزد جایزه Real TV) را کسب کرده در ۱۰ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار