رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
به همت انجمن سینمای جوانان ایران

اولین اردوی فیلم‌‌نامه‌نویسی در همدان

انجمن سینمای جوانان ایران، اولین اردوی فیلم‌نامه‌نویسی را به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران_دفترهمدان به مدت ۷ روز برگزار می‌کند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین اردوی فیلم‌نامه‌نویسی، با دعوت از ۷۰ فیلم‌نامه‌نویس از دفاتر انجمن سینمای جوان در سراسر کشور، به‌مدت ۷ روز از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه […]

انجمن سینمای جوانان ایران، اولین اردوی فیلم‌نامه‌نویسی را به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران_دفترهمدان به مدت ۷ روز برگزار می‌کند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین اردوی فیلم‌نامه‌نویسی، با دعوت از ۷۰ فیلم‌نامه‌نویس از دفاتر انجمن سینمای جوان در سراسر کشور، به‌مدت ۷ روز از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه در همدان برگزار می‌شود.

این اردوی تخصصی فیلم‌نامه‌نویسی فیلم کوتاه، با محوریت هفت ژانر «جنگی-دفاع مقدس»، «کمدی»، «ملودرام»، «وحشت»، «علمی-تخیلی»، «فانتزی» و «جنایی-پلیسی» برگزار می‌شود. در این اردو که به‌صورت ملی برگزار خواهد شد، هنرجویان و فیلم‌سازانی از شهرهای سراسر کشور حضور دارند.

در اولین اردوی فیلم‌نامه‌نویسی سینمای جوان، فیلم‌نامه‌نویسان شرکت‌کننده، در ۱۰ گروه ۷ نفره دسته‌بندی می‌شوند و استادهای دوره، هنرجویان شرکت‌کننده را به‌شکل کارگاهی هدایت می‌کنند تا ایده‌ها و طرح‌های آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته و به فیلم‌نامه کوتاه تبدیل شوند. خروجی هر گروه دو فیلم‌نامه در ژانر مورد نظر خواهد بود. ۲۰ فیلم‌‌نامه نگارش و تکمیل شده در این اردو، در طول سال در اردوهای فیلم‌‌سازی، ساخته خواهند شد.

شایان ذکر است، فیلم‌نامه‌‌نویسان مدعو، بورسیه آموزشی سینمای جوان بوده و بابت این کارگاه هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار