- دوشنبه 23 مهر 1403 - 14:28
- کد خبر : 155829
- رادیو و تلویزیون
طبق بررسی های به عمل آمده تنها ساعاتى پس از پخش قسمت هاى جدید برنامه «نوآ» از شبکه نسیم، آمار بازدید و تماشاى آنلاین برنامه در درگاه های اینترنتى همچون تلوبیون، آرشیو شبکه نسیم و شبکه اینترنتی سپهر قابل توجه بوده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، مجموع آمار مخاطبین […]
طبق بررسی های به عمل آمده تنها ساعاتى پس از پخش قسمت هاى جدید برنامه «نوآ» از شبکه نسیم، آمار بازدید و تماشاى آنلاین برنامه در درگاه های اینترنتى همچون تلوبیون، آرشیو شبکه نسیم و شبکه اینترنتی سپهر قابل توجه بوده است.
به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، مجموع آمار مخاطبین «نوآ» در تلوبیون تاکنون که تنها ۶ قسمت از پخش آن گذشته به مرز هزاران نفر رسیده است.«نوآ» این برنامه نوظهور همچنین در صفحات مجازی نیز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و شرکت کنندگان و همچنین دوستداران این برنامه جذاب اقدام به بازنشر استوری و پست های آن نموده اند و بازخوردهای قابل توجهی نسبت به برنامه ارائه شده است.
«نوآ» در دسته مسابقات تلویزیونى قرار می گیرد که با ایده اى جدید و نوآورانه کمک به دیده شدن بانوان هنرمندى می کند که در حرفه طراحى دوخت و لباس سال ها فعالیت کرده اند.
این مسابقه با امید به ایجاد باورمندى نسبت به صنعت تولید پوشاک و توجه به فرهنگ غنى ایرانى در قومیت های مختلف تهیه شده است.
«نوآ» در دسته مسابقات تلویزیونى قرار می گیرد که با ایده اى جدید و نوآورانه کمک به دیده شدن بانوان هنرمندى می کند که در حرفه طراحى دوخت و لباس سال ها فعالیت کرده اند.
این مسابقه با امید به ایجاد باورمندى نسبت به صنعت تولید پوشاک و توجه به فرهنگ غنى ایرانى در قومیت های مختلف تهیه شده است.
نظرات