رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی که چندی پیش به اکران آنلاین رسید از ساعت ۸ شب چهارشنبه ۲۹ تیر ماه با تخفیف به مخاطبان فیلیمو عرضه می‌شود. به نقل از روابط عمومی فیلیمو، بلیت اکران آنلاین این فیلم برگزیده از نگاه منتقدان داخلی و خارجی، با کاهش ۲۵ درصدی با مبلغ ۳۰ هزار […]

فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی که چندی پیش به اکران آنلاین رسید از ساعت ۸ شب چهارشنبه ۲۹ تیر ماه با تخفیف به مخاطبان فیلیمو عرضه می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فیلیمو، بلیت اکران آنلاین این فیلم برگزیده از نگاه منتقدان داخلی و خارجی، با کاهش ۲۵ درصدی با مبلغ ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

علاقمندان به تماشای قانونی این فیلم می‌توانند با مراجعه به فیلیمو برای خرید بلیت اکران آنلاین، اقدام کنند.

آتابای فیلمی با زبان ترکی در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد و هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی و جواد عزتی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم، داستان مرد میانسالی به نام کاظم را روایت می‌کند که به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می‌کنند. کاظم که دانشجوی معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده، پس از یک شکست عاطفی از دانشگاه انصراف داده و به زادگاه خودش برگشته است. او که مسئولیت سرپرستی و تربیت خواهرزاده‌اش را دارد، با چالش‌هایی رو‌به‌رو می‌شود…

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار