رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
با انتخاب کامل بازیگران

«دِین» بزودی مقابل دوربین می‌رود

فیلم «دِین» در آخرین روزهای پیش تولید قرار دارد. به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم «دِین» به نویسندگی و کارگردانی سهیل مینایی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا الیاسی در حال حاضر در آخرین مراحل پیش تولید قرار دارد و ظرف چند روز آتی در تهران مقابل دوربین خواهد رفت. تاکنون از میان بازیگران حضور سیدجواد هاشمی، شهروز […]

فیلم «دِین» در آخرین روزهای پیش تولید قرار دارد.
به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم «دِین» به نویسندگی و کارگردانی سهیل مینایی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا الیاسی در حال حاضر در آخرین مراحل پیش تولید قرار دارد و ظرف چند روز آتی در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.
تاکنون از میان بازیگران حضور سیدجواد هاشمی، شهروز ابراهیمی، مجید سعیدی، نازیلا فرخی در این فیلم قطعی شده است و بزودی چند چهره دیگر نیز به پروژه اضافه خواهند شد.
«دِین» مضمونی اجتماعی دارد و داستان رسم و رسوم‌های کهن این مرز و بوم را روایت می‌کند. فیلم درباره داستان زندگی علی و عباس، نوه‌های بی بی مدنیه است که بعد از سال ها بنا به وصیت پدر خود در زمان مراسم نذری به روستای آبا و اجدادی خود برمی‌گردند… .
دیگر عوامل این پروژه عبارت هستند از: جانشین تهیه: داریوش احمدیان، مدیر تصویربرداری: عباس عسگری، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، طراح گریم: حامد بداقی، گروه تولید: روح‌الله خلج، کامران رضایی، دستیار اول کارگردان: مهدی ابراهیمی، برنامه‌ریز: الیاس فتح‌اللهی، دستیار کارگردان: حسین شاکری.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار