رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» اولین ساخته بلند سینمایی منیر قیدی برای حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر آغاز شد. به گزارش ایسنا، فیلمبرداری «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیرقیدی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان که فیلمی در ژانر دفاع مقدس است، بهار امسال در شرایط سخت آب و هوایی در اندیمشک انجام شد. ساخت موسیقی این فیلم به تازگی […]

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» اولین ساخته بلند سینمایی منیر قیدی برای حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر آغاز شد.

%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%87%d8%a7-2

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیرقیدی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان که فیلمی در ژانر دفاع مقدس است، بهار امسال در شرایط سخت آب و هوایی در اندیمشک انجام شد.

ساخت موسیقی این فیلم به تازگی توسط ستار اورکی آغاز شده است و به زودی آماده نمایش می‌شود.

در «ویلایی‌ها» که بازیگران هر کدام در نقش‌های متفاوتی حضور پیدا کرده‌اند، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و با حضور صابر ابر، بازیگران کودک فیلم: امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر بازیگران «ویلایی‌ها»عبارتند از:گیتی قاسمی، فریماه کهنمویی، مهدخت مولایی، فاطمه بابایی و معصومه بیگی.

منیره قیدی کارگردان زن سینمای ایران پیش از این به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان با فیلمسازان متعددی همکاری داشته است. او همچنین ساخت فیلم های کوتاهی همچون «دختر، پسر، پیرمرد»، «در راه ویلا» و مستند «تهران، شهر چناران» را در کارنامه دارد و جوایزی از جشنواره‌های مختلف برای این آثار دریافت کرده است.

تهیه‌کننده این فیلم سعید ملکان است.

%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%87%d8%a71

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار