رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

پیکر مرحوم خسرو شجاع‌زاده، صبح امروز با حضور خانواده، جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر و مسئولان تئاتری کشور در محوطه باز تالار وحدت تشییع شد. در این مراسم شخصیت‌هایی چون مهدی شفیعی، اصغر همت، ایرج راد، قطب‌الدین صادقی، داوود فتحعلی بیگی، رضا بابک، بهزاد فراهانی، احترام برومند، وحید آقاپور، قاسم زارع و … حضور […]

پیکر مرحوم خسرو شجاع‌زاده، صبح امروز با حضور خانواده، جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر و مسئولان تئاتری کشور در محوطه باز تالار وحدت تشییع شد. در این مراسم شخصیت‌هایی چون مهدی شفیعی، اصغر همت، ایرج راد، قطب‌الدین صادقی، داوود فتحعلی بیگی، رضا بابک، بهزاد فراهانی، احترام برومند، وحید آقاپور، قاسم زارع و … حضور داشتند.

قطب الدین صادقی در سخنرانی کوتاه خود گفت: خسرو ۲۰ سال پیش مرد، با جلوگیری از خلاقیت‌هایش. زمانی که مانع راه شکوفایی شخصیت و درآمدزایی شما می‌شوند، بحران خانوادگی شکل می‌گیرد.

صادقی این سخنان را در حالی زد که مشکلات خانوادگی و معیشتی شجاع‌زاده را عامل بحران‌های زندگی او می‌دانست. وی در این رابطه گفت: ۲۱ سال به او گفتند کار نکن. خسرو روح ناآرامی داشت و در هنگام داوری‌ها محل را ترک می‌کرد.

این استاد دانشگاه با اشاره به دور شدن شجاع‌زاده از دنیای بازیگری لب به گلایه گشود و گفت: ادای احترام ما در اینجا به یک قربانی فرهنگی است. سینما پیش از اینکه محل چشم‌رنگی‌ها و فوتبالیست‌ها باشد، محل هنرآفرینی خسرو بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار