رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

«ناکوک» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی خانه فیلم پروان و امیر عابدی ۲ اکران در جشنواره «دوربان» خواهد داشت. به نقل از روابط عمومی فیلم ناکوک، ستار چمنی گل پخش‌کننده بین‌الملل فیلم «ناکوک» گفت: فیلم سینمایی «ناکوک» ساخته امیر پورکیان برای حضور در این دوره از جشنواره فیلم «دوربان» پذیرفته شده است و ۲ […]

«ناکوک» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی خانه فیلم پروان و امیر عابدی ۲ اکران در جشنواره «دوربان» خواهد داشت.

به نقل از روابط عمومی فیلم ناکوک، ستار چمنی گل پخش‌کننده بین‌الملل فیلم «ناکوک» گفت: فیلم سینمایی «ناکوک» ساخته امیر پورکیان برای حضور در این دوره از جشنواره فیلم «دوربان» پذیرفته شده است و ۲ نمایش در بخش مسابقه خواهد داشت.

به گفته وی، روزهای نمایش فیلم «ناکوک» ۱۹ و ۲۱ جولای برابر با ۲۸ و ۳۰ تیرماه است که با حضور امیر پورکیان کارگردان و تعدادی از بازیگران و عوامل فیلم خواهد بود.

این فیلمی برای حضور در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم «دوربان» انتخاب شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «دوربان» فستیوال فیلم در منطقه جنوب آفریقا است که هرساله در شهر دوربان آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

«ناکوک» یک درام اجتماعی و نخستین اثر امیر پورکیان در مقام کارگردان است که نوع خاصی از مشکلات خانوادگی را مدنظر قرار داده است.

در خلاصه داستان «ناکوک» آمده است: وقتی فک می‌کنی همه چی داره درست پیش میره از همون جایی که مطمئن‌تری ضربه می‌خوری!!

شقایق فراهانی، سعید شریف، سام حسامی و مهسا علافر بازیگران «ناکوک» هستند.

سایر عوامل «ناکوک» عبارتند از کارگردان: امیر پورکیان، نویسنده: علی اصغری، تهیه‌کننده: خانه فیلم پروان و امیر عابدی، فیلمبردار: مرتضی قیدی، طراح صحنه: آبتین برقی، صدابردار: محمد شاهوردی، صداگذار: حسن ابوالصدق، طراح چهره‌پردازی: الهام اطیابی، تدوین: حامد حسینی، مدیر تولید: ایرج رحمانی، موسیقی: شهریار حدادی، برنامه ریز: مریم وانشانی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا و مشاور تبلیغات: سپیده هاشمی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار