رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دُری گفت: تمام کارهای فنی این اثر به پایان رسیده و آماده نمایش شده است و ما برای کسب پروانه نمایش اقدام کرده ایم. وی افزود: در حال مذاکره با دفاتر پخش برای اکران این اثر هم هستیم و […]

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دُری گفت: تمام کارهای فنی این اثر به پایان رسیده و آماده نمایش شده است و ما برای کسب پروانه نمایش اقدام کرده ایم.

وی افزود: در حال مذاکره با دفاتر پخش برای اکران این اثر هم هستیم و به نظرم بهترین زمان نمایش عمومی «نرگس مست» اواخر تابستان و اوایل پاییز است زیرا با توجه به اینکه این فیلم درباره موسیقی است بهتر است که بعد از ایام محرم اکران شود.

داستان یک سازنده قدیمی تار است که در خانه اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش اساتید موسیقی ایران را گاه به جای آن ها تصور می کند و ما ترانه های ماندگار فارسی را از آن اساتید می شنویم.

بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از: سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار