رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نیوشا ضیغمى بازیگر و بهمن گودرزى کارگردان فیلم سینمایى «ثبت با سند برابر است» چهارشنبه ٨ آذر میهمان برنامه زنده «باهمستانِ سینما» مى شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومى این برنامه، نیوشا ضیغمى بازیگر و بهمن گودرزى کارگردان کمدى «ثبت با سند برابر است» که در حال حاضر روى پرده سینماها […]

نیوشا ضیغمى بازیگر و بهمن گودرزى کارگردان فیلم سینمایى «ثبت با سند برابر است» چهارشنبه ٨ آذر میهمان برنامه زنده «باهمستانِ سینما» مى شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومى این برنامه، نیوشا ضیغمى بازیگر و بهمن گودرزى کارگردان کمدى «ثبت با سند برابر است» که در حال حاضر روى پرده سینماها قرار گرفته، فردا چهارشنبه ٨ آذر در بخش گفتگوى ویژه برنامه زنده «باهمستانِ سینما» به تهیه کنندگى الهه بهبودى، با محمدرضا مقدسیان مجرى، منتقد و روزنامه نگار سینما به گفتگو خواهند نشست.

این برنامه هر هفته چهارشنبه ها ساعت ٢٢ بصورت زنده از شبکه جام جم روى آنتن رفته و در بخش هاى مختلفى به مساله سینما و تئاتر مى پردازد. هومن ستوده از دیگر مجریان برنامه «باهمستان سینما» است.

«باهمستان سینما» با تغییراتى نسبت به دوره گذشته روى آنتن آمده و بخش هاى متنوعى را براى مخاطبان داخل و خارج از کشور مدنظر قرار داده است که «میز خبر» یکى از بخش هاى جدید آن است که با اجراى میثم محمدى، روزنامه نگار سینمایى به مرور اخبار و تحلیل رویدادهاى سینما و تئاتر مى پردازد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار