رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
جشنواره فیلم فجر

ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از امروز چهارشنبه هشتم آذر آغاز شد و تا ۷ روز ادامه دارد. سامانه ثبت درخواست اهالی رسانهفیلن  و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در جشنواره فیلم فجر از صبح امروز چهارشنبه هشتم آذر فعال […]

ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از امروز چهارشنبه هشتم آذر آغاز شد و تا ۷ روز ادامه دارد.

سامانه ثبت درخواست اهالی رسانهفیلن  و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در جشنواره فیلم فجر از صبح امروز چهارشنبه هشتم آذر فعال شد و واجدین شرایط می‌توانند درخواست خود را طی ۷ روز و تا سه‌شنبه ۱۴ آذر ثبت کنند.

ثبت‌ درخواست برای دریافت کارت رسانه جشنواره فیلم فجر صرفا از طریق سایت  www.fajrfilmfestival.com صورت می‌پذیرد و درخواست‌های حضوری و یا درخواست‌هایی که اطلاعات آن‌ها مخدوش باشد، پذیرفته نمی‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، هر یک از افراد متقاضی باید با مراجعه انفرادی به سایت جشنواره و تکمیل اطلاعات درخواست شده، حتما معرفی‌نامه رسانه را برای تمامی متقاضیان بارگذاری کنند.

همچنین اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که قصد دارند مستقل و بدون حضور در لیست اسامی یکی از رسانه‌ها در جشنواره حضور داشته باشند، لازم است تصویر کارت معتبر عضویت انجمن و همچنین نمونه مطلب های خود از آثار حاضر در دوره ۳۵ جشنواره فیلم فجر که در طول یک سال گذشته منتشر شده است را روی سامانه بارگذاری کنند.

این فراخوان تمامی گروه‌های رسانه اعم از برنامه‌سازان رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، روزنامه‌ها، مجلات را در بر می‌گیرد.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده، بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار