رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیر انتشارات نشر بروج از مذاکره با ابراهیم حاتمی‌کیا برای تولید فیلم سینمایی براساس کتاب «من زنده‌ام» خبر داد. سیدصفر صالحی، مدیر انتشارات بروج از تولید فیلم‌ سینمایی براساس کتاب ارزشمند «من زنده‌ام» خبر داد و گفت: تاکنون افراد مختلفی اظهار تمایل کرده‌اند تا فیلم‌نامه‌ای براساس این اثر بنویسند. انتشارات و نویسنده نیز برای این […]

مدیر انتشارات نشر بروج از مذاکره با ابراهیم حاتمی‌کیا برای تولید فیلم سینمایی براساس کتاب «من زنده‌ام» خبر داد.

سیدصفر صالحی، مدیر انتشارات بروج از تولید فیلم‌ سینمایی براساس کتاب ارزشمند «من زنده‌ام» خبر داد و گفت: تاکنون افراد مختلفی اظهار تمایل کرده‌اند تا فیلم‌نامه‌ای براساس این اثر بنویسند. انتشارات و نویسنده نیز برای این امر محدودیتی ایجاد نکرده است؛ چرا که تلاش داریم تا نگاه اقتصادی به این کتاب نداشته باشیم و بیشتر به جنبه فرهنگی و تأثیری که این اثر می‌تواند در نشر فرهنگ ایثار و دفاع مقدس داشته باشد، توجه کنیم.

وی ادامه داد: برای تولید فیلم براساس کتاب «من زنده‌ام» تاکنون با کارگردانان مختلفی صحبت شده که از مهمترین گزینه‌ها می‌توان به ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرد.

مدیر انتشارات بروج با اشاره به نظر حاتمی‌کیا درباره خاطرات معصومه آباد گفت: در جلساتی که با این کارگردان برگزار شده بود، مطرح شد که این کتاب تصویری است و جنبه نمایشی کار بالاست.

«من زنده‌ام»، شامل خاطرات خودنوشت معصومه آباد از دوران کودکی تا جنگ تحمیلی و سال‌های اسارت است. این اثر تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است. نثر شیرین و روان و همچنین ناب بودن خاطرات آباد سبب شده تا استقبال خوبی از این کتاب هم در ایران و هم در خارج از کشور صورت گیرد. معصومه آباد به‌همراه سه بانوی  دیگر، سال‌ها به‌عنوان اسیر در اردوگاه‌های عراق نگهداری می‌شدند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار