رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

کانال انگلیسی شبکه آی‌فیلم، شنبه این هفته، فیلم سینمایی «شکار روباه»را برای نمایش در نظرگرفته است. به گزارش سینما خانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال انگلیسی این شبکه شنبه‌شب‌ها یک فیلم سینمایی ایرانی با زیرنویس انگلیسی برای مخاطبانش به نمایش می‌گذارد. براساس این گزارش، کانال انگلیسی آی فیلم این هفته فیلم سینمایی […]

کانال انگلیسی شبکه آی‌فیلم، شنبه این هفته، فیلم سینمایی «شکار روباه»را برای نمایش در نظرگرفته است.

به گزارش سینما خانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال انگلیسی این شبکه شنبه‌شب‌ها یک فیلم سینمایی ایرانی با زیرنویس انگلیسی برای مخاطبانش به نمایش می‌گذارد.
براساس این گزارش، کانال انگلیسی آی فیلم این هفته فیلم سینمایی «شکار روباه» به تهیه کنندگی سید محسن جاهد، کارگردانی مجید جوانمرد و نویسندگی فتانه یعقوبی روانه آنتن می‌شود.

«شکار روباه» محصول سال ۱۳۸۷ است و بازیگرانی همچون دانیال حکیمی، سام درخشانی، پوراندخت مهیمن، فرهاد قائمیان، موریس باقداساریان، حامد آقایی و ملیسا مارابان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: در جریان یک کنفرانس علمی در ارمنستان، رابطه ای عاشقانه شکل می‌گیرد و دامنه آن به شهرهای مختلف ایران کشیده می‌شود؛ اما حاصل این عشق، نفرتی دیرینه است و ماجراهای پیش‌بینی نشده‌ای که حاصل این نفرت است.
«شکار روباه» شامگاه امشب شنبه ۲ دی ساعت ۲۲:۰۰ به وقت GMT(۰۱:۳۰به وقت تهران ) پخش خواهدشد و تکرار آن در ساعت‌های ۰۷:۳۰، ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار