رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینمخانه؛ حالا شش سال گذشته است از روزی که برنامه “نردبان” برای اولین بار از شبکه مستند پخش شد؛ برنامه ای که به آموزش مستندسازی از طریق بخش های متنوعی از جمله نقد آثار مستند ارسالی بینندگان، برگزاری جشنواره های فصلی و حضور اساتید و مستندسازان شناخته شده کشور می پردازد و در […]

به گزارش سینمخانه؛ حالا شش سال گذشته است از روزی که برنامه “نردبان” برای اولین بار از شبکه مستند پخش شد؛ برنامه ای که به آموزش مستندسازی از طریق بخش های متنوعی از جمله نقد آثار مستند ارسالی بینندگان، برگزاری جشنواره های فصلی و حضور اساتید و مستندسازان شناخته شده کشور می پردازد و در سالیان اخیر توانسته مردم زیادی را با مستند آشنا و به علاقمندان به فیلمسازی مستند راه و رسم اولیه مستندسازی را بیاموزد.

اجرا و تهیه کنندگی نردبان بر عهده الهام عادلی است که خود مستندساز است از اینرو، با دنیای مستند غریبه نیست و در حال حاضر، الهام عادلی و گروه سازنده نردبان از چهره های شناخته شده ای در زمینه مستند به شمار می روند که با وجود مهجوریت همیشگی مستندسازان نشان از عملکرد موفق نردبان داشته است.

عماد خدابخش کارگردانی نردبان را بر عهده دارد که در آثار شاخصی همچون “کوپال”،”سنتوری” و “یک خانواده محترم” وظایف گوناگونی را در پشت صحنه از جمله “تصویربرداری پشت صحنه”،”اصلاح رنگ و نور” و “تدوین” را انجام داده و برای اهالی سینما از چهره های شناخته شده است.

نردبان برای کسانی که به فیلمسازی اعم از مستند و داستانی علاقه دارند، می تواند یک سکوی پرتاب باشد تا هر چه زودتر به خواسته های خودشان برسند البته در صورتی که آموزش های ارائه شده را جدی بگیرند و پشتکار به خرج دهند.

این برنامه با اجرای الهام عادلی و حضور کارشناسان و منتقدان هر جمعه ساعت ۱۸ از شبکه مستند به روی آنتن می رود و تکرار آن، شنبه ساعت ۱۵ بعد از ظهر است.

سینماخانه / فرزاد جمشیددانایی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار