رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

فیلم “جاودانگی” به کارگردانی مهدی فرد قادری در بخش فیلم های تقدیری دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن به نمایش در می آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، داستان این فیلم در خصوص اتفاقاتی است که در شبی بارانی در قطار رُخ می دهد […]

فیلم “جاودانگی” به کارگردانی مهدی فرد قادری در بخش فیلم های تقدیری دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن به نمایش در می آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، داستان این فیلم در خصوص اتفاقاتی است که در شبی بارانی در قطار رُخ می دهد و به قصه زندگی ۶ خانواده در واگن های مختلف قطار می پردازد که با جا به جایی زمان روایت می شود.
بنا بر این گزارش، “جاودانگی” به کارگردانی و نویسندگی مهدی فردقادری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی سال ۹۳ ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون؛ آنا نعمتی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی و اتابک نادری به ایفای نقش می پردازند.
گفتنی است؛ این فیلم که یک پلان-سکانس ١۴۵ دقیقه ای است در جشنواره های متعددی از جمله «رم» ایتالیا، «تک پلان» کرواسی، «هانوی» ویتنام، «جوگجا» اندونزی و «ترانسیلوانیا» رومانی و جشنواره مونیخ آلمان حضور داشته است. همچنین پوستر این فیلم برندۀ نشان طلای موسسه گرافیس آمریکا شد.
یادآور می شود؛ آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره فیلم و عکس راه آهن، اسفند ماه ۹۶ در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار