رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پانزده سینمای حوزه هنری در ۱۱ استان کشور میزبان سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر می‌شوند. به گزارش سینماخانه  و به نقل از روابط عمومی‌ و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: استان‌های تهران، اصفهان، کردستان، همدان، کرمانشاه، مازندران، آذربایجان غربی، لرستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خوزستان از […]

پانزده سینمای حوزه هنری در ۱۱ استان کشور میزبان سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر می‌شوند.

به گزارش سینماخانه  و به نقل از روابط عمومی‌ و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: استان‌های تهران، اصفهان، کردستان، همدان، کرمانشاه، مازندران، آذربایجان غربی، لرستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خوزستان از جمله استان‌هایی هستند که میزبانی سینماهای حوزه هنری در شهرهای آن تاکنون قطعی شده است.

بر پایه این خبر؛ در تهران سینماهای آزادی، استقلال و بهمن در طول روزهای برگزاری جشنواره فجر اختصاص به نمایش فیلم‌های جشنواره دارند.

همچنین، سینمای فلسطین و پردیس سینمایی چهار باغ شهر اصفهان، سینما فلسطین شهر سنندج، سینما بهمن کرمانشاه، سینمای آزادی ساری، سینما سپهر خرم آباد، سینما استقلال ارومیه، سینما آزادی بیرجند و سینما آفریقا مشهد، سینما فلسطین همدان، سینما نخل خرمشهر، سینما آفریقا شهر اهواز نیز میزبان جشنواره فیلم فجر می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار