رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر سریال ” معمای شاه”  می گوید، راه آهن با قدمت طولانی خود همواره جزو یکی از لوکیشن های کلاسیک تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود و فیلم های زیادی را می بینیم که در این فضا ساخته شده اند و جزو تأثیرگذارترین ها بوده است. جمشید جهانزاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و […]

بازیگر سریال ” معمای شاه”  می گوید، راه آهن با قدمت طولانی خود همواره جزو یکی از لوکیشن های کلاسیک تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود و فیلم های زیادی را می بینیم که در این فضا ساخته شده اند و جزو تأثیرگذارترین ها بوده است.

جمشید جهانزاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، تجربه فیلمسازی کوتاه را در مسیر رسیدن به فیلمسازی بلند توصیف کرد و گفت: تقریباً تعداد زیادی از سینماگران ما شروع کارشان با دنیای فیلم کوتاه بوده است. این که شما فیلمی را در کمتر از ۱۵ دقیقه بسازید و موفق به انتقال پیام خود شوید نشان از هوشمند شما را می رساند و باید گفت دنیای فیلمسازی کوتاه ورای دنیای فیلمسازی بلند است و برای خود یک سینما و مدیوم مستقل شناخته می شود.

وی به تجربۀ حضور خود در چند فیلم کوتاه اشاره کرد و ضمن استقبال از بازی  در این سینما بیان داشت: در این چند فیلم کوتاهی که بازی کردم به واقع با دنیای دیگری از فیلمسازی آشنا شدم. مطمئناً اگر قصه ای جذاب توسط کارگردان های مطرح در حوزۀ فیلم کوتاه به من پیشنهاد شود، حتماً بازی در آن را قبول می کنم.

بازیگر سریال ” معمای شاه” در پاسخ به این سؤال که چه حسی نسبت به لوکیشن راه آهن و قطار دارید، این طور اظهار داشت: در سال های گذشته در  سریالی که به کارگردانی خسرو معصومی حضور داشتم به واقع از تجربه حضور در راه آهن شمال و ایستگاه های سر سبزی که داشتند، لذت بردم. باید بگویم به واقع راه آهن با قدمت طولانی خود همواره جزو یکی از لوکیشن های کلاسیک تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود و فیلم های زیادی را می بینیم که در این فضا ساخته شده اند و جزو تأثیرگذارترین ها بوده است.

جهانزاده، ریل و قطار را برای خود همواره پر از گرافیک تصویری دانست که در قاب تصویر خوش می نشیند و در این خصوص گفت:خطوط منحنی و پیچ و قوس هایی که وجود دارد و همچنین فضای نوستالژیکی که تقریباً همۀ مردم با آن خاطره دارند، باعث شده تا قطار را همیشه در فیلم ها شاهد باشیم و فیلمسازان به سمت آن بروند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار