رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • دوشنبه 7 اسفند 1396 - 07:51
  • کد خبر : 17434
  • تئاتر
  • چاپ خبر : دومین روز از مسابقه صحنه ای سوره

نهمین جشنواره دانشجویی تئاتر دانشگاه سوره در چهارمین روز خود میزبان ۳ اجرا در بخش صحنه ای بود. به گزارش سینماخانه؛ چهارمین روز جشنواره تئاتر دانشگاه سوره در حالی برگزار شد که در ادامه مسابقه صحنه ای سه نمایش دیگر به روی صحنه رفتند. نمایش “حرف شور خانه” به کارگردانی امیر محمد ابراهیمی و بازی […]

نهمین جشنواره دانشجویی تئاتر دانشگاه سوره در چهارمین روز خود میزبان ۳ اجرا در بخش صحنه ای بود.

به گزارش سینماخانه؛ چهارمین روز جشنواره تئاتر دانشگاه سوره در حالی برگزار شد که در ادامه مسابقه صحنه ای سه نمایش دیگر به روی صحنه رفتند.

نمایش “حرف شور خانه” به کارگردانی امیر محمد ابراهیمی و بازی علی قانعی، فریناز نسرین، سمانه قصابانی، شقایق انصار، غزال نونهال و سید مهدی پولادگر ساعت ۱۲:۳۰ در سالن رادی دانشگاه سوره اجرا شد.

این نمایش که اقتباسی بود از نمایشنامه “یرما” از لورکا، داستان زنی به نام یرما را بیان می‌کند که از شوهرش درخواست بچه دارد ولی شوهرش از او دوری می‌کند و این باعث مشکلات روحی در یرما می‌شود. این گروه در تلاش بود تا با شیوه ای نو داستان معروف یرما را بیان کند.

سپس نمایش “نمی‌دونم فردا چی میشه” به کارگردانی آرزو خرم نیا و نوشته تنسی ویلیامز ساعت ۱۶:۳۰ در سالن کوچک تالار مولوی اجرا شد. در این نمایش امین حیدری، آرزو خرم نیا، نابت شفائی و نرگس قدیرنژاد ایفای نقش می‌کردند.

این نمایش راجع به رابطه زن و مردی بود که رابطه احساسی آنها دچار روزمرگی و تکرار شده است و زن تقاضای جدایی دارد.

آخرین نمایش روز چهارم نمایش “مرزداران” به نویسندگی و کارگردانی وحید رهجو و حسین ملکی بود. در این نمایش شاهو رستمی، مهدی بازدار، سپهر زمانی، امیر کامران، حامد مهراندیش و پیمان صفرزاده هنرنمایی می‌کردند.

این نمایش وضعیت یک پاسگاه مرزی در شمال شرقی کشور را نشان می‌دهد و داستان چند سرباز و یک فرمانده را بیان می‌کند.

فردا در پنجمین روز جشنواره ۴ نمایش به روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش “…(سه نقطه)” به کارگردانی و نویسندگی رامتین رشوند در بخش تجربه های اجرا ساعت ۱۳ و ۱۶ در محوطه دانشگاه سوره اجرا شد.

نمایش های “تطور” از شهاب رحمانی، “بر اساس یک داستان واقعی” از کیمیا کاوند، “افرا” از زهرا ضرابی و “…(سه نقطه)” از رامتین رشوند در این روز اجرا خواهند شد.

نهمین جشنواره دانشجویی تئاتر دانشگاه سوره از ۲ تا ۱۰ اسفند به دبیری رضا مرشد برگزار خواهد شد.

سینماخانه / خبرنگار: فرشید حاجیان و فاطمه حبیبی _ عکاس: پرستو مالکی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار