رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

این بازیگر سینما و تلویزیون می گوید، حمایت هنرمندان از راه آهن که نقش مؤثری در حفظ محیط زیست، کاهش آلایندگی و همچنین امنیت بالای سفر دارد می تواند سبب توجه جامعه به آن و افزایش سفرهای ریلی باشیم. شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت  و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و […]

این بازیگر سینما و تلویزیون می گوید، حمایت هنرمندان از راه آهن که نقش مؤثری در حفظ محیط زیست، کاهش آلایندگی و همچنین امنیت بالای سفر دارد می تواند سبب توجه جامعه به آن و افزایش سفرهای ریلی باشیم.

شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت  و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، حمایت هنرمندان از راه آهن و تولید آثار هنری در خصوص مزیت های استفاده از قطار را باعث فرهنگ سازی ریلی دانست و خاطر نشان کرد: هنرمندان همیشه مورد توجه جامعه بودند و اعلام حمایت آن ها از موضوعاتی خاص همیشه در میان مردم جریان سازی کرده است. در مورد فرهنگ استفاده از قطار نیز به نظرم با توجه به نقشی که در حفظ محیط زیست، کاهش آلایندگی و همچنین امنیت بالای سفر دارد باید هنرمندان حمایت جدی از راه آهن کنند تا در آینده سفرهای بیشتری را با قطار شاهد باشیم.

وی به علاقۀ خود برای بازی در فیلمی با موضوع و لوکیشن راه آهن اشاره کرد و اظهار داشت: همیشه با دیدن قطارهایی که در حال عبور هستند لذت خاصی به من دست می دهد و دوست دارم تا در هنگام عبور قطار از کنار خطوط برای مسافران آن دست تکان دهم.

بازیگر سریال “پنچری ” استقبال مخاطبان خاص از جشنواره های فیلم کوتاه را بسیار بیشتر از جشنواره های فیلم بلند خواند و بیان داشت: به نظرم شور و هیجانی که در جشنواره های فیلم کوتاه شاهد هستیم و نقد های سازنده و بار علمی که در آن ها وجود دارد حتی بسیار بیشتر از جشنواره فیلم فجر است. با این که جشواره فیلم فجر هزینه هایی به مراتب بیشتر از جشنواره های فیلم کوتاه می کند ولی خروجی آن را امسال آن طور که باید در حد یک جشنواره معتبر باشد، شاهد نبودیم.

تسلیمی حضور خود در چند فیلم کوتاه را تنها برای حمایت از آینده سازان سینمای داستانی کشور دانست و گفت: به نظرم فیلمسازانی که الآن در جشنواره های فیلم کوتاه فعالیت می کنند از استعداد و خلاقیت بالایی برخوردارند و اگر بازیگرانی مثل من از آن ها حمایت کنند، قوت قلبی برای ادامۀ کار آن ها می شود مگر نه بازی من و سایر بازیگران حرفه ای در فیلم های کوتاه هیچ نفعی برای ما ندارد بلکه فقط برای حمایت و ایجاد انگیزه در میان فیلمسازان حاضریم تا جلوی دوربین آن ها بازی کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار