رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی در حالی توسط پخش کنندگان اعلام شد که فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با فروش نزدیک به دو نیم میلیارد تومان پیشتاز فیلم‌های نوروزی است. علی سرتیپی _ مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران _ آمار فروش فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را در مجموع یک میلیارد […]

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی در حالی توسط پخش کنندگان اعلام شد که فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با فروش نزدیک به دو نیم میلیارد تومان پیشتاز فیلم‌های نوروزی است.

علی سرتیپی _ مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران _ آمار فروش فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را در مجموع یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان اعلام کرد. این فیلم ۸۵ سالن سینمایی در تهران و شهرستان‌ها در اختیار دارد.

سعید خانی _ مدیر عامل دفتر پخش خانه فیلم _ درباره آمار فروش فیلم سینمایی «لونه زنبور» گفت: «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در مجموع ۹۲۰ میلیون تومان فروش داشته که از این مقدار ۶۸۰ میلیون تومان حاصل فروش در تهران و ۲۴۰ میلیون تومان حاصل فروش در شهرستان‌ها بوده است. این فیلم سینمایی ۲۹ سالن در تهران و ۴۶ سالن سینمایی را در شهرستان‌ها در اختیار دارد.

غلامرضا فرجی درباره آمار فروش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» که توسط حوزه هنری پخش می‌شود، بیان کرد: انیمیشن سینمایی «فیلشاه»‌ تاکنون با نمایش در ۲۰ سالن سینمایی در تهران، ۱۵۰ میلیون تومان و با در اختیار داشتن ۲۰ سینما در شهرستان‌ها ۵۲ میلیون تومان فروش داشته است.

در ادامه حبیب اسماعیلی _ مدیر دفتر پخش فیلمسازان رسانه _ آمار فروش فیلم سینمایی «خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی را در مجموع تهران و شهرستان ۳۶۰ میلیون تومان اعلام کرد.

احمد مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم، آمار فروش فیلم سینمایی «فِراری»به کارگردانی علیرضا داودنژاد را ۱۰۲ میلیون تومان اعلام کرد که از این مقدار به تفکیک با نمایش در ۱۶ سالن سینمایی در شهر تهران ۷۰ میلیون تومان و با در اختیار داشتن ۱۰ سالن در شهرستانها ۳۲ میلیون بوده است.

همچنین همایون امکانیان _ مدیر اجرایی پخش «نیکان فیلم» _ آمار فروش فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی را با در اختیار داشتن ۹۰ سالن سینمایی در تهران و شهرستان‌ها در مجموع دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فیاض پارسیان پخش کننده فیلم سینمایی «لاتاری» درباره آمار فروش این فیلم اظهار کرد: فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با در اختیار داشتن ۷۰ سینما در شهرستان و ۳۰ سینما در تهران، در مجموع یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار