رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

تهیه کننده سریال «ساموبندری» به مراحل تصویربرداری و تولید این سریال اشاره و بیان کرد که بعد از نوروز دوباره کار خود را شروع کرده اند. علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال «ساموبندری» که این روزها به کارگردانی ابراهیم فروزش در حال تصویربرداری است با اشاره به پروسه تولید این سریال گفت: پیش تولید سریال […]

تهیه کننده سریال «ساموبندری» به مراحل تصویربرداری و تولید این سریال اشاره و بیان کرد که بعد از نوروز دوباره کار خود را شروع کرده اند.

علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال «ساموبندری» که این روزها به کارگردانی ابراهیم فروزش در حال تصویربرداری است با اشاره به پروسه تولید این سریال گفت: پیش تولید سریال «ساموبندری» براساس نوشته هایی از اصغر عبداللهی در مهرماه ۹۶ شروع شد ولی با توجه به فشارهای مالی صداوسیما، اولویت سازمان تزریق اعتبار و پول به پروژه های درحال تولید بود و این پروژه در پیش تولید تا حدی با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد: من آن زمان مجبورم شدم با هماهنگی سیمافیلم یک توقف یک و دو ماهه به کار بدهم تا بودجه برسد و پروژه به کار بیفتد. اواخر دی ماه ۹۶ مجدد پیش تولید شروع و از اول اسفند سال گذشته نیز تصویربرداری در بندر بوشهر آغاز شد. عوامل این سریال در تعطیلات نوروز مدتی کار را تعطیل کرده بودند و بعد از این ایام دوباره کار را از سر گرفتند.

سبط احمدی با اشاره به لوکیشن های سریال بیان کرد: بندر هلیله، بندرگاه، شهر اهرم و نقاطی از اطراف بوشهر و خود بوشهر لوکیشن های این سریال است. این سریال در پنج فصل هفت قسمتی یعنی در ۳۵ قسمت ساخته می شود، شخصیت ها در تمام فصل ها ثابت هستند و در هر فصل اتفاقاتی رخ می دهد.

وی با اشاره به بازیگران این مجموعه اظهار کرد: بازیگرانی که در این مقطع با آنها کار می کنیم چند نفر از تهران هستند و ما توانستیم بخشی از نیروهای محلی و هنرمندان محلی  بوشهر  استفاده کنیم و به جز چند شخصیت اصلی مثل حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی و … باقی بازیگران از بوشهر هستند که به خاطر شرایط اقلیمی و سلیس بودن لهجه از آنها استفاده شد.

سریال «سامو بندری» برای گروه نوجوان مرکز سیمافیلم در حال تصویربرداری است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار