رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
اسپانیایی زبان ها می بینند

«چهل سالگی» لیلا حاتمی

فیلم های سینمایی ایرانی مخاطبان فراوانی در بین اسپانیایی زبان ها پیدا کرده اند و شبکه هیسپان تی وی مطابق شنبه های سینمایی هر هفته خود، این بار فیلم سینمایی «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان و بازی لیلا حاتمی را آماده پخش دارد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی […]

فیلم های سینمایی ایرانی مخاطبان فراوانی در بین اسپانیایی زبان ها پیدا کرده اند و شبکه هیسپان تی وی مطابق شنبه های سینمایی هر هفته خود، این بار فیلم سینمایی «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان و بازی لیلا حاتمی را آماده پخش دارد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، فیلم سینمایی«چهل سالگی» داستان نگار با بازی لیلا حاتمی و هم‌دانشگاهی‌اش کیان است که توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر می شوند و اتفاقاتی پیش می آید که میان آنان جدایی می افتد. فرهاد، قاضی پرونده آن دو، دلباخته نگار شده و پس از رسیدگی به موضوع٬ با او ازدواج می‌کند. نگار که در کنار همسر و فرزندش زندگی خوبی را می‌گذراند؛ پس از گذشت سال‌ها، به عنوان مسئول اجرایی کنسرت کیان انتخاب شده و با عشق دوران جوانی‌اش روبه‌رو می‌شود. در این میان فرهاد، نسبت به همسرش دچار سوءظن شده و ….

عزت الله انتظامی، لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، فرزان اطهری، سهیلا گلستانی و پریا مردانی ها در این فیلم سینمایی ایفای نقش دارند.

فیلم سینمایی «چهل سالگی» محصول سال ۱۳۸۸ شنبه اول اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آماده پخش برای مخاطبان هیسپان تی وی است و در ساعت ۱۳:۳۰ فردای آن روز باز پخش خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار