رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

کانال‌های عربی و انگلیسی شبکه آی‌فیلم، به‌ترتیب فیلم‌های سینمایی «استرداد» و «لیمو ترش» را به نمایش می‌گذارند. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم طنز «لیمو ترش» به کارگردانی و بازی سیدجواد رضویان برای مخاطبان انگلیسی‌زبان آی‌فیلم پخش می‌شود. ماجرای این فیلم سینمایی از این قرار است: بهروز پرستار یک پیرمرد ثروتمند به‌نام […]

کانال‌های عربی و انگلیسی شبکه آی‌فیلم، به‌ترتیب فیلم‌های سینمایی «استرداد» و «لیمو ترش» را به نمایش می‌گذارند.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم طنز «لیمو ترش» به کارگردانی و بازی سیدجواد رضویان برای مخاطبان انگلیسی‌زبان آی‌فیلم پخش می‌شود. ماجرای این فیلم سینمایی از این قرار است: بهروز پرستار یک پیرمرد ثروتمند به‌نام مظفر است. شوهر خواهر او سعی در ازدواج عمه بیوه‌اش با مظفر دارد؛ اما مظفر، مادر بهروز را می‌بیند و تصمیم می‌گیرد که با او ازدواج کند…

هوشنگ حریرچیان٬ احمد پورمخبر، مارال فرجاد و ارژنگ امیرفضلی دیگربازیگران «لیمو ترش» هستند. این فیلم سینمایی شنبه هشتم اردیبهشت ساعت ۲۲:۰۰ به وقت GMT روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۴ بامداد٬ ۱۰ صبح و ‌۱۶ روز بعد خواهد بود.

«استرداد» عنوان فیلمی است به کارگردانی ‌علی غفاری، که قرار است شنبه ساعت ۱۶:۰۰ به وقت مکه روی آنتن آی‌فیلم عربی قرار بگیرد.

این فیلم به موضوع طلب ۱۱ تُن طلای ایران از شوروی می‌پردازد که قرار بود توسط شوروی بابت بدهی از جنگ جهانی دوم به ایران داده شود و مربوط به مقطع زمانی ۱۳۳۲ است. این فیلم یک درام تاریخی درباره وقایع جنگ جهانی دوم و مسائلی است که پای نیروهای متحدین و متفقین را به ایران باز کرد.

بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، آلیسا کاچر، الکساندر ناوانف، صالح میرزاآقایی، سیاوش چراغی‌پور، علیرام نورایی، بهنام تشکر، شیرین یزدان‌بخش و علی روئین‌تن در «استرداد» ایفای نقش کرده‌اند.

سینماخانه/ حامدبهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار