رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» به‌کارگردانی حامد محمدی، در جدول پخش کانال آی‌فیلم۲ قرار می‌گیرد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال تازه‌تأسیس آی‌فیلم۲ مجموعه طنز «زعفرانی» را برای مخاطبان فارسی‌زبانش در آن‌سوی مرزها به‌نمایش می‌گذارد. بر اساس این گزارش، سریال «زعفرانی» که در نوروز ۹۵ از شبکه دو سیما پخش شده است، دارای یک […]

مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» به‌کارگردانی حامد محمدی، در جدول پخش کانال آی‌فیلم۲ قرار می‌گیرد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال تازه‌تأسیس آی‌فیلم۲ مجموعه طنز «زعفرانی» را برای مخاطبان فارسی‌زبانش در آن‌سوی مرزها به‌نمایش می‌گذارد.

بر اساس این گزارش، سریال «زعفرانی» که در نوروز ۹۵ از شبکه دو سیما پخش شده است، دارای یک موضوع اصلی است که در کنار آن داستانک‌هایی شکل می‌گیرد و در آن به مسائل و هنجارهای خوب اجتماعی توجه می‌شود.

در خلاصه داستان «زعفرانی» آمده است: ۹۹ درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی کند. اگر زعفرانی باشی همه‌چیز درست پیش می‌رود. خانواده ناصر و نسرین که زندگی‌شان عطر و طعم زعفرانی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند؛ اگرچه ۱۰۰ تا دوست دارند و البته یک دشمن …

بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، مهران احمدی، حسین سلیمانی، حدیث میرامینی، لیدا عباسی، هادی کاظمی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی، شیدا خلیق و حسام محمودی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

هم‌چنین تیتراژ آغازین با شعرهای محلی و تیتراژ پایانی با شعری از محمدعلی بهمنی با صدای مهران مدیری است.

بر اساس این گزارش، سریال ۱۵ قسمتی «زعفرانی» در باکس سریال‌های ساعت ۲۱ قرار گرفته است. این مجموعه از سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت هرشب روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۳بامداد، ۹ صبح و ۱۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار