رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

مجموعه مستند «مراقبت آمریکایی» (America’s Surveillance State) از تولیدات شبکه پرس تی وی به بررسی پدیده کنترل و جاسوسی هدفمند توسط دولت آمریکا می پردازد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، «مراقبت آمریکایی» به کارگردانی دنی شکتر، محصول سال ۲۰۱۴ شبکه پرس تی وی است و در ۶ قسمت […]

مجموعه مستند «مراقبت آمریکایی» (America’s Surveillance State) از تولیدات شبکه پرس تی وی به بررسی پدیده کنترل و جاسوسی هدفمند توسط دولت آمریکا می پردازد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، «مراقبت آمریکایی» به کارگردانی دنی شکتر، محصول سال ۲۰۱۴ شبکه پرس تی وی است و در ۶ قسمت ۲۵ دقیقه ای تولید شده است.

این مستند ضمن بررسی تحلیلی و جستجوگرایانه پدیده جاسوسی هدفمند و دیجیتالی توسط دولت آمریکا به افشاگری های اسنودن درباره نقض حریم خصوصی افراد می پردازد و نشان می دهد که این موضوع در کنگره، بین مردم و همچنین کمپانی های مرتبط با تکنولوژی و اطلاعات و دیگر نهادهای آزادی خواه به جنجالی بزرگ تبدیل شده است.

مستند «مراقبت آمریکایی» در گفت و گو با کارشناسان به دنبال پاسخی برای سوالات بسیاری است که درباره تهدید حریم خصوصی و فضای اینترنت و صلح جهانی مطرح می شود.

شیوه تامین بودجه برای فعالیت های جاسوسی، چگونگی رشد فعالیت های NSA و تاثیر حادثه ۱۱ سپتامبر بر گسترش کنترل فضاهای شخصی از دیگر مباحثی است که در این مستند مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

مجموعه مستند «مراقبت آمریکایی» در ۶ قسمت ۲۵ دقیقه ای از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه هر روز ساعت ۰۵:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی وی است. زمان تکرار هر قسمت از این برنامه در همان روز در ساعات ۱۰:۰۰ ، ۱۶:۰۰ ، ۲۲:۰۰ و ۰۲:۰۰ خواهد بود.

سینماخانه/ حامدبهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار