رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «سکوت بیگناهان: وحشیگری پلیس» به شکنجه ها و آزار و اذیت پلیس ایالات متحده در برابر اقلیت های قومی، سیاهپوستان و لاتینی ها اشاره دارد که معمولا بدون هیچ محاکمه ای از طرف دادگاه به کار خود ادامه می دهند به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در مستند […]

مستند «سکوت بیگناهان: وحشیگری پلیس» به شکنجه ها و آزار و اذیت پلیس ایالات متحده در برابر اقلیت های قومی، سیاهپوستان و لاتینی ها اشاره دارد که معمولا بدون هیچ محاکمه ای از طرف دادگاه به کار خود ادامه می دهند

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در مستند «سکوت بیگناهان: وحشیگری پلیس» می بینیم که چگونه پلیس ایالات متحده به واسطه ضرب و شتم، تیراندازی، قتل و یا سوختن و شکنجه شدن با آب جوش با رنگین پوستان، لاتینی ها و فقرا برخورد می کنند. در سال ۲۰۱۷ موارد سوء استفاده و آزار پلیس افزایش یافته اما این افسران متهم به خشونت، آزادنه و بدون مجازات حتی در برخی موارد با حفظ سمت و فعالیتشان در همان واحد پلیسی که مرتکب جنایت شده اند به کار خود ادامه می دهند.

معمولا قربانیان پلیس فقرا و سیاهپوستان هستند. مارسلو سانچز (Marcelo Sanchez) تهیه کننده این مستند به سراغ کارشناسان این حوزه رفته تا تحلیل درست تری نسبت به موضوع به دست آید.

مستند «سکوت بیگناهان: وحشیگری پلیس» در مدت زمان ۲۵ دقیقه، روز پنج شنبه ساعت ۱۶:۰۰ (به وقت تهران) از آنتن هیسپان تی وی پخش و روز جمعه ساعت ۷:۳۰ بازپخش خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار