رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «امیر» به نویسندگی و کارگردانی نیما اقلیما و تهیه کنندگی سیدضیا هاشمی پس از سال‌ها به عنوان تنها فیلم  ایرانی در بخش مسابقه  پنجاه و سومین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کارلوی وری حضور دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، «امیر» به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی «شرق […]

فیلم سینمایی «امیر» به نویسندگی و کارگردانی نیما اقلیما و تهیه کنندگی سیدضیا هاشمی پس از سال‌ها به عنوان تنها فیلم  ایرانی در بخش مسابقه  پنجاه و سومین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کارلوی وری حضور دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، «امیر» به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی «شرق غرب» ویژه فیلم‌های جدید از شرق اروپا، خاورمیانه و اروپای مرکزی خواهد بود. همچنین به بهانه اولین حضور بین‌المللی فیلم از پوستر آن با طرحی از وحید میثاقی رونمایی شد.

این جشنواره که از جمله جشنواره‌های الف در سینمای جهان محسوب می‌شود، همه سال با انتخاب بهترین فیلم‌های اول و دوم کارگردانان در این بخش، به دنبال انتخاب و معرفی کارگردانان خلاق و توانمند به سینمای جهان است.

میلاد کی مرام، هادی کاظمی، مصطفی قدیری، بهدخت ولیان، روشنک سه قلعه گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

«امیر» در کنار ١١ فیلم دیگر از کشورهایی چون، آلمان، یونان، لهستان و جمهوری چک و …برای دریافت دو جایزه گرند پریکس به مبلغ پانزده هزار دلار و جایزه ویژه هیات داوران به مبلغ ده هزار دلار به رقابت می‌پردازند.

پخش بین‌الملل فیلم «امیر» به عهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار