رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

مستند «زیر سایه آفتاب» (In the Shade of the Sun ) به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، «زیر سایه آفتاب» به کارگردانی و نویسندگی منصور یزدانی، محصول سال ۲۰۱۸ شبکه […]

مستند «زیر سایه آفتاب» (In the Shade of the Sun ) به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، «زیر سایه آفتاب» به کارگردانی و نویسندگی منصور یزدانی، محصول سال ۲۰۱۸ شبکه هیسپان تی وی است و با حضور یک طلبه دینی آمریکای لاتین به روایت زندگی حضرت امام خمینی (ره) می پردازد.

این طلبه با مصاحبه با افراد مختلف و رفتن به مکان های مختلف در طول حیات امام  به بازگویی زندگی و فعالیت های ایشان در طول حیاتشان پرداخته و ببینده را با زندگی این رهبر سیاسی- مذهبی آشنا می کند.

مستند «زیر سایه آفتاب» در ۲ قسمت ۲۵ دقیقه ای روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه ساعت ۰۵:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن در چهار نوبت در ساعات ۱۰:۰۰ ، ۱۶:۰۰ ، ۲۲:۰۰ و ۰۲:۰۰ پخش خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار