رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه 12 خرداد 1397 - 14:17
  • کد خبر : 21931
  • تئاتر
  • چاپ خبر : مائو بودن یا مائو نبودن … مسئله این است

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “مائو بودن” از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود. حامد سلیمان زاده، نویسنده و کارگردان نمایش “مائو بودن” در رابطه با چگونگی ساخت این نمایش گفت: “از حدود ۶ ماه پیش به طور جدی در رابطه با مائو شروع به […]

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “مائو بودن” از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود.

حامد سلیمان زاده، نویسنده و کارگردان نمایش “مائو بودن” در رابطه با چگونگی ساخت این نمایش گفت: “از حدود ۶ ماه پیش به طور جدی در رابطه با مائو شروع به مطالعه کردم و زوایای مختلف زندگی این فرد را از لحاظ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مورد بررسی قرار دادم تا به یکسری دیالوگ بر اساس بخش های مختلف زندگی مائو رسیدم و آنها را با پرفورمنس و تصویر ترکیب کردم.”

این نمایش در رابطه با “مائو تسه تونگ” بنیانگذار و رهبر جمهوری خلق چین است. این نمایش با روایت مونولوگ هایی برگرفته از زندگی این رهبر کمونیست و نشان دادن فضای خفقان آن دوران سعی در به تصویر کشیدن آن دوران کشور چین داشته.

در این نمایش حسین خانی، سپهر سلیمی، محمد مازندرانی، مجید گنجی، امیر دولتخواه، حامد بدیعی، محمد مرادیان، اشکان دلاوری، مهربان خداوردی، سحر روانبخش، حسین نصاری، مریم کیان پیشه، بهراد رفیعی، طناز رضایی، سروناز جمشیدی، شبنم بهنام پور، معصومه خالدی و نسیم خسروشاهی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: مصطفی ذره پور، دستیار اول کارگردان: هادی همتی، دستیار دوم کارگردان: احمد عادل نیا، طراح گریم: زهرا شیخلانی، دستیار گریم: دنیا فراهانی، طراح گرافیک: استودیو شاملو، صادق شاملو و تهمینه اقتداری، طراح نور: حمید اسکندری، دستیار نور: محمدرضا چشمی، موسیقی: مهدی زمانی، طراح افکت: مصطفی طالبیان، عکاس: صادق شاملو، طراح لباس: غزال عباسی، مدیر روابط عمومی: علی صفری

سینماخانه / عکاس: آلاله رستمی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار