رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

کارگردان سریال «چمران» گفت: برای ساخت سریال «چمران» به دنبال تهیه‌کننده هستیم که در این راستا با سازمان فرهنگی هنری اوج صحبت شده است و منتظر تأیید آن‌ها هستم. جلیل سامان درباره آخرین جزئیات ساخت سریال «چمران» گفت: سیناپس اولیه این سریال نگارش شده است و منتظر تأییدیه سازمان صدا و سیما جهت آغاز تحقیق […]

کارگردان سریال «چمران» گفت: برای ساخت سریال «چمران» به دنبال تهیه‌کننده هستیم که در این راستا با سازمان فرهنگی هنری اوج صحبت شده است و منتظر تأیید آن‌ها هستم.

جلیل سامان درباره آخرین جزئیات ساخت سریال «چمران» گفت: سیناپس اولیه این سریال نگارش شده است و منتظر تأییدیه سازمان صدا و سیما جهت آغاز تحقیق و نگارش هستیم که تا به امروز خبری داده نشده است.

وی افزود: برای ساخت سریال «چمران» به دنبال تهیه‌کننده هستیم که در این راستا با سازمان فرهنگی هنری اوج هم صحبت شده است و منتظر تأیید آن‌ها هستم که در صورت قبول این پروژه، ساخت این اثر فاخر آغاز شود.

سریال «شهید چمران» در ۳۶ قسمت ساخته خواهد شد که کودکی، نوجوانی، جوانی، تحصیلات شهید چمران در آمریکا، لبنان و مصر و تا زمان انقلاب اسلامی ایران را در برمی‌گیرد.

«ارمغان تاریکی»، «پروانه» و «نفس» از جمله سریال‌های موفق ساخته جلیل سامان است که با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار