رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم «آسورا»، گران‌ترین فیلم سینمای چین به توصیه مسئولان و تهیه‌کنندگان از ادامه اکران انصراف داد. عقب‌نشینی از اکران در حالی رخ می‌دهد که «آسورا» با بودجه ۸۵میلیون دلاری و حضور بازیگران مشهور و جلوه‌های ویژه پیچیده به عنوان گران‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین معرفی شده بود. فروش هفته نخست این فیلم ۵.۵میلیون دلار بود؛ […]

فیلم «آسورا»، گران‌ترین فیلم سینمای چین به توصیه مسئولان و تهیه‌کنندگان از ادامه اکران انصراف داد.

عقب‌نشینی از اکران در حالی رخ می‌دهد که «آسورا» با بودجه ۸۵میلیون دلاری و حضور بازیگران مشهور و جلوه‌های ویژه پیچیده به عنوان گران‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین معرفی شده بود. فروش هفته نخست این فیلم ۵.۵میلیون دلار بود؛ اما ناگهان از اکران سینمایی خود عقب‌نشینی کرد.

حساب رسمی فیلم در ویبو روز یکشنبه اعلام کرد این اتفاق به تصمیم تهیه‌کنندگان رخ داده است و از تماشاگرانی که فرصت تماشای این اثر را نداشتند عذرخواهی کرده است.

آسورا با بازی وو لی هجده ساله در نقش یک چوپان است که در مسیر تناسخ بدل به یک پادشاه مبارز به نام آسورا می‌شود و تصمیم به حمله به بهشت را می‌گیرد.

با اینکه برخی مدیران سینمای چین فیلم را تمجید کرده بودند؛ اما مخاطبان در سایت دوبان، سایت نظرسنجی سینمایی در چین، از ۱۰ به فیلم نمره ۳.۱ را داده‌اند.

یکی از حامیان فیلم به خبرگزاری سینا گفته است این تصمیم صرفاً به واسطه فروش گیشه نبوده است؛ بلکه تهیه‌کنندگان قصد دارند پس از تغییراتی فیلم را اکران کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار