رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

شبکه آی‌فیلم که پنجشنبه‌شب‌ها یک فیلم سینمایی ایرانی را برای آی‌فیلمی‌ها به‌نمایش می‌گذارد، این‌بار سراغ فیلم سینمایی «قاعده بازی» به کارگردانی احمدرضا معتمدی رفته است. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، احمدرضامعتمدی نیز مهمان این هفته کافه‌فیلم است و اکبر نبوی  مجری-کارشناس برنامه با وی درباره این اثر صحبت خواهد کرد. «قاعده بازی» […]

شبکه آی‌فیلم که پنجشنبه‌شب‌ها یک فیلم سینمایی ایرانی را برای آی‌فیلمی‌ها به‌نمایش می‌گذارد، این‌بار سراغ فیلم سینمایی «قاعده بازی» به کارگردانی احمدرضا معتمدی رفته است.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، احمدرضامعتمدی نیز مهمان این هفته کافه‌فیلم است و اکبر نبوی  مجری-کارشناس برنامه با وی درباره این اثر صحبت خواهد کرد.

«قاعده بازی» محصول سال ۱۳۸۵ است و سعید پورصمیمی، فریده سپاه‌منصور، اکبر عبدی، داریوش ارجمند، جمشید هاشم پور، گوهر خیراندیش، الناز شاکردوست، حمید لولایی، علیرضا خمسه، محسن قاضی مرادی، انوشیروان ارجمند و  ژاله صامتی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم سینمایی درباره مردی است که دو زن، از محلات پایین و بالای شهر دارد و از هر کدام از این ها نیز فرزندانی دارد که زنها و فرزندان از وجود یکدیگر بی خبرند…

«قاعده بازی» پنجشنبه ۴ مرداد ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود و بعد از آن احمدرضا معتمدی در گفت و گو با مجری برنامه به نقد و بررسی این فیلم خواهند پرداخت.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار