رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

برنامه جدید “نقطه سرشب” در حوزه سینما تحت عنوان سینما تهران روی آنتن می‌رود که به تحلیل و بررسی «سینما صامت» می‌پردازد. برنامه جدید “نقطه سرشب” شب‌های یکشنبه از ساعت ۲۲ در حوزه سینما و تحت عنوان سینما تهران تهیه و پخش می‌شود. در این برنامه با کارگردانان و بازیگران فیلم‌های درحال اکران سینما گفتگو […]

برنامه جدید “نقطه سرشب” در حوزه سینما تحت عنوان سینما تهران روی آنتن می‌رود که به تحلیل و بررسی «سینما صامت» می‌پردازد.

برنامه جدید “نقطه سرشب” شب‌های یکشنبه از ساعت ۲۲ در حوزه سینما و تحت عنوان سینما تهران تهیه و پخش می‌شود. در این برنامه با کارگردانان و بازیگران فیلم‌های درحال اکران سینما گفتگو خواهد شد. علاوه بر صحبت با عوامل فیلم‌های سینمایی هر هفته یک موضوع در سینما به چالش کشیده می‌شود، امشب در این برنامه ما به وضعیت پخش در سینمای ایران می‌پردازیم.

“نقطه سرشب” یکشنبه‌ها با آیتم‌های متنوع سینمایی تدارک دیده شده است. در این برنامه به “سینمای جنگ ” در ایران و جهان پرداخته می‌شود. آیتم “روایت های معنادار” مربوط به فیلم‌های متفکرانه و کارگردانانی است که اندیشمندانه، فیلم می‌سازند و دنیا را تحت تأثیر قرار داده‌اند. همچنین، “سینما صامت” آیتم دیگری است که برای اولین بار در رادیو درباره “سینما صامت” و “فیلم‌های صامت” صحبت می‌شود.

برپایه این گزارش، وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس ومنتقد این برنامه رادیویی است که از ساعت ۲۲ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار